Brak widzenia obuocznego a prawo jazdy....

1. Data: 2002-04-05 17:59:20

Temat: Brak widzenia obuocznego a prawo jazdy....
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małe pytanko, czy wada wzroku - brak widzenia obuocznego jest absolutnym
przeciwwskazaniem do posiadania prawa jazdy? A może jest na grupie ktoś kto
ma prawo jazdy z tą wada wzroku?

2. Data: 2002-04-06 03:41:05

Temat: Re: Brak widzenia obuocznego a prawo jazdy....
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik India <I...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8ko22$sbu$...@n...onet.pl...
> [...]
absolutnym
> przeciwwskazaniem do posiadania prawa jazdy? A może jest na grupie ktoś

Witaj!
Ja mam...od kilkunastu lat.
Na początku miałem okresowo ważne, teraz już nie (okulistka stwierdziła, że
wada się nie pogłebia), oczywiście mam zastrzeżenie jazdy w okularach...
no ale tak naprawdę to zależy od rodzaju i wielkości wady wzroku...
pozdrawiam...

3. Data: 2002-04-06 12:13:57

Od: "Voyt" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
absolutnym
> przeciwwskazaniem do posiadania prawa jazdy? A może jest na grupie ktoś

Witaj w klubie :-))
Mam prawo jazdy od dwóch lat. Jak narazie jedynie dostałem mandat za
przekroczenie
prędkości, także problem to chyba nie jest. Może dla niektórych okulistów.
Ale jest
ich przecież wielu także no probem.
Szkoda tylko że nie widze tych obrazków stereoskopowych, anaglifów. Mam
takie studia
co by się to przydało.

pzdr Voyt

4. Data: 2002-04-06 19:47:57

Od: "Ivan" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda tylko że nie widze tych obrazków stereoskopowych, anaglifów. > pzdr
Voyt

Co to za obrazki, których niemóglbym zobaczyć ? ;)

5. Data: 2002-04-07 00:30:23

Od: "Voyt" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Voyt
> >
> Co to za obrazki, których niemóglbym zobaczyć ? ;)

Wykorzystuje się te obrazki w geodezji (konkretnie fotogrametrii - pomiary
na

podstawie zdjęć)

stereogramy - mogą to być zdjęcia lotnicze terenu robione z dwóch punktów w
ten
sposób, że dwa zdjęcia pokrywają się treścią w 60 %.
Patrząc na te
dwa zdjęcia (obuocznie, prawe oko prawe zdjęcie, lewe
oko lewe
zdjęcie) tworzy się efekt stereoskopowy dzięki czmu
widzimy
podobno teren przestrzennie (nigdy nie widziałem).
Widzimy jak
budynki wychodzą nad teren, pofałdowania terenu.
Korzysta się z
takich okularów umieszczonych przed monitorem
komputera na
którym wyświetlane są te dwa zdjęcia.

anaglify - to samo co wyrzej tylko troche inna zasada oglądania. Korzysta
się z takich
okularków w których jedno oko przysłonięte jest niebieską
prześwitującą
folią a drugie czerwoną.

6. Data: 2002-04-07 14:57:07

Temat: Odp: Brak widzenia obuocznego a prawo jazdy....
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim, troche mnie to uspokoiło - teraz wiem, ze mogę spokojnie
sobie składać kasę na kurs. Jakbyście mieli jeszcze jakieś interesujące
przemyślenia - zapraszam na priv.
> [...]
absolutnym
> przeciwwskazaniem do posiadania prawa jazdy? A może jest na grupie ktoś

zawał
badania w okresie ciazy
pomocy! czemu sie poce?
Plamica
Little Black Dress SUPER OKAZJA!!! -sorry za spam