Bueger (thromboangiitis obliterans)

1. Data: 2001-08-13 09:40:46

Temat: Bueger (thromboangiitis obliterans)
Od: Krzysztof Mendalka <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy choroba Buergera (thromboangiitis obliterans) jest gro 1/4 na ?
Czy da sie calkowicie wyleczyc ?
Szuka informacji na jej temat.

2. Data: 2001-08-13 13:28:39

Temat: Re: Bueger (thromboangiitis obliterans)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Aug 2001, Krzysztof Mendalka wrote:

> Czy choroba Buergera (thromboangiitis obliterans) jest groźna ?
> Czy da sie calkowicie wyleczyc ?
> Szuka informacji na jej temat.

tak. moze skonczyc sie utrata konczyny

calkowicie wyleczyc sie raczej nie da, chyba, ze bardzo
poczatkowe stadium (rzucenie palenia!)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-08-13 19:09:37

Temat: Odp: Bueger (thromboangiitis obliterans)
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Mendalka" <w...@p...wp.pl> napisal w wiadomosci
> Czy choroba Buergera (thromboangiitis obliterans) jest groźna ?
> Czy da sie calkowicie wyleczyc ?
> Szuka informacji na jej temat.

dieta optymalna + nie palenie papierosow + wiecej ruchu

4. Data: 2001-08-13 20:10:12

Od: jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...wp.pl>, w...@p...wp.pl says...
> Czy choroba Buergera (thromboangiitis obliterans) jest groźna ?

Bardzo

> Czy da sie calkowicie wyleczyc ?

Nie

5. Data: 2001-08-14 06:38:05

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@p...onet.pl> wrote in message
> In article <3...@p...wp.pl>, w...@p...wp.pl says...
>
> Bardzo

> Nie

Znam ludzi, ktorzy byli formalnie zdiagnozowani.
Wyleczyli sie, stosujac zywienie optymalne i prady
selektywne. W poczatkowych stadiach moze nawet wystarczyc
tylko zywienie optymalne. Pisze to na podstawie konkretnego
przypadku.

Jerzy Zieba

6. Data: 2001-08-14 19:05:05

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c...@p...google.com>,
b...@o...com.au says...
> [...]
> selektywne. W poczatkowych stadiach moze nawet wystarczyc
> tylko zywienie optymalne. Pisze to na podstawie konkretnego

Wierze. Kwestia tego ze ja odpowiadalem podarecznikow - pewnie masz
racje, ale nie mozna tego niestety przeniesc na wszystkich.

7. Data: 2001-08-16 00:31:36

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@w...pl> wrote in message

> Wierze. Kwestia tego ze ja odpowiadalem podarecznikow - pewnie masz
> racje, ale nie mozna tego niestety przeniesc na wszystkich.

A czy z podrecznikow da sie wszystko przenisc na wszystkich ?
Najlepszym dowodem jest cukrzyca. Znam osobiscie duzo ludzi, ktorzy
zaprzestali brac lekarstwa czy insuline stosujac zywienie optymalne.
Zapytaj ich, co mysla na temat : "zalecanej diety w podrecznikach".

To samo z choroba Buergera. Ilu chorych zostalo wyleczonych
stosujac wiedze z podrecznikow ? Leczeniem w tej chorobie
na ogol jest amputacja ! Zgodnie z podrecznikiem :-((

Jerzy Zieba

8. Data: 2001-08-16 05:37:19

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c...@p...google.com>,
b...@o...com.au says...

> [...]
> stosujac wiedze z podrecznikow ? Leczeniem w tej chorobie
> na ogol jest amputacja ! Zgodnie z podrecznikiem :-((

Nieprawda ze amputacja. To chyba glebszy problem ale zostawmy.
Wiesz az boje sie zapytac co rozumiesz pod pojeciem zywienia optymalnego?
Bo jezeli to co ja to strach myslec.

9. Data: 2001-08-16 05:57:51

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...tpi.pl>, j...@w...pl says...

> Nieprawda ze amputacja.

To znaczy nieprawda ze tylko wylacznie amputacja. Przasadzilem.

10. Data: 2001-08-16 23:56:30

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@w...pl> wrote in message news:<MPG.15e57f46417db4a69896de@news.tpi.pl>...
> In article <M...@n...tpi.pl>, j...@w...pl says...

> To znaczy nieprawda ze tylko wylacznie amputacja. Przasadzilem.

A.. to co innego :-)))

J.

Długość snu a ból głowy
Porfiria - prosba o pomoc