Mapa "nasadzeń" ogrodników

41. Data: 2000-03-31 22:35:27

Temat: Re: jak być powinno
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale ja sie z tym nie zgadzam. Szczesliwi Ci, ktorym dano
w>posiadanie ogrodek czy dzialke ..... Niestety niektorzy musza zadowolic
sie>przerabianiem swoich niewielkich pokojow w blokach na
mini-ogrody>botaniczne, ale nie widze powodu, dla ktorego taka osoba nie
moze byc>nazywana milosnikiem roslin i przyrody.

To ja przepraszam, mea culpa, zagapiłem się.
Oczywiście miłośnicy doniczkowi są równoprawnymi i równoobowiązkowymi
członkami grupy.

Ale chyba warto od mieszkańców wielkich aglomeracji wyciągnąć więcej
szczegółów, coby nie byli podpięci pod jeden punkcik, oznaczający dla innych
np. Pałac Kultury:-), albo Sukiennice:-).

Pozdrowienia
p...@r...pl

42. Data: 2000-04-01 01:20:09

Temat: Re: Mapa "nasadzeń"ogrodników
Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote in message
>Mysle.....ze nawet jak sie nie zmiescisz na mapie, to i tak z nami
Jestes.<

oj jestem, jestem, nawet jak nie mam czasu sie odzywac. Grupa rzeczywiscie
sympatyczna, nawet jak sie ktos czasem obrazi:-).
katarzyna sornat

43. Data: 2000-04-01 13:01:35

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale ja sie z tym nie zgadzam. Szczesliwi Ci, ktorym dano
w>posiadanie ogrodek czy dzialke .....
Dano? W Wawie, to marzenie ściętej głowy. Można tylko kupić, i to za duże
pieniądze.
We wspaniałym Związku Dz.... od 10 lat leży moje podanie. I nic.
A relacje? W '93 1500m ziemi w Kamieńczyku zamieniłem na 300 w Wawie.
Teraz mam zamiar zamienić 300 [w Japonii pewnie miałbym 3m] na 4000-10 000 w
okolicach Wawy.
Założę sobie wymarzone arboretum. Takie jak widziałem w okolicy Supraśla.

> [...]

innych
> np. Pałac Kultury:-), albo Sukiennice:-).
Piotrze, więcej info, masz rację, ale zapytaj Edyty jak nas nasadzić na
mapie, trochę nas tu dużo w jedny miejscu a na mapie wkliknąłem się za
trzecim razem.
pozdr jerz

44. Data: 2000-04-01 15:05:02

Temat: Re: Burza w szklance wody.
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzu, wydaje mi sie ze zbytnio sie obruszasz.
A gdzież tam, tylko średnio 11 razy na dobę.

Mnie tez czesto gasza na
> grupie,
a czym?

ale to nie jest powod do tego, abys przestal pisac.
Mówisz szczerze?

Wiele Twoich
> postow pomoglo mi bardzo
to dobrze, bo o to mi właśnie chodziło, ale nie tylko tobie jednemu i
przepraszam tych wszystkich nieśmiałych, że nie udzielałem porad na priv,
ale zauważam, że część z nich nabrała odwagi. Pytanie ile(u) jeszcze się
odważy. Nie są głupi, też myślą ale się boją, tylko czego? Odwagi kochani
grupa należy do .... A to, że czasami kogoś skopią. To nie boli.
Tylko wtedy trzeba więcej pisać i ...

i wydaje mi sie ze nie tylko mi (ja po prostu
> jestem troche bardziej leniwy
uwielbiam lenistwo ale brak mi na nie czasu

od Ciebie i nie chce mi sie czytac tylu
> ksiazek ani grzebac necie).
tak, też i podejrzewałem ale to się raczej jak wiesz nie spodobało!

Przemysl sobie to bo zauwarzylem, ze niektore
> osoby na grupie lubia sie po prostu droczyc.
Ładnie to ująłeś.
Nic dodać nic ująć.

pozdr jerz

45. Data: 2000-04-01 15:09:18

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro są ludzie i z Kanady i z USA to może warto?
Wiem, że są i w Australii i jeszcze...
Jestem też i za światową mapką. Ale co powie EDYTA?
pozdr jerz.
Użytkownik KATARZYNA SORNAT <K...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8c13a2$1prs$...@n...news.prodigy.com

46. Data: 2000-04-01 15:15:28

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerz wrote:Nie sumituj sie,
> wiekszosc to Twoje:-OOOOOOOOOOOOOOO
> Pozdrawiam,Boguslaw.
Naprawdę?????
Już się przestraszyłem, na szczęście nie, co za ulga.
pozdr jerz

47. Data: 2000-04-01 16:34:02

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jesteś jerzu pierwszą osobą, która chciała szybko "zdobyć" mocne
miejsce
> w rankingu:-)
Nie chciałem, ale wszyscy mi w tym pomogli. A udowadniać nie będę bo to jak
zawracanie Wisły kijem.

> Nie jesteś pierwszą osobą, która cytuje prywatne listy na forum grupy:-(
To jest do załatwienia pomiędzy mną a Krzysztofem, myślę, że ON nie
potrzebuje adwokatów.
[Krzysztofie]
przecież to było "PS"
nie dajmy się zwariować, nie ujawniłem nic prywatnego i nigdy bym tego nie
zrobił i nie zrobię.
[Krzysztofie]; [Krzysztofie]

gdybym napisał:
15 marca 2000 roku ktos do mnie napisał:
cyt. "Faktem jest, ze ludzie bardzo sie rozpisali, ale nie sadze, zeby
rekordzista osiagnal wynik 200, a gdzie tam 300. Dzisiaj kolo poludnia
najlepszy mial cos kolo 65, a to juz polowa miesiaca, tak ze 150 gora na
koniec. Chyba, ze sie pojawi jeszcze znowu jakis nosny temat :-) Ale
beda w tym miesiacu wysokie debiuty - juz to widze :-)"
Czy nikt nie zgłosiłby pretensji?
Naprawdę doceniam inteligencję ludzi piszących na tę grupę, chyba każdy wie
kto liczy.

> Ale jesteś pierwszą osobą, która publicznie się obraziła.:-?
To ty powiedziałeś, nie ja, ja nic o tym nie wiem.

> Jeśli to nie Prima Aprilis to chyba wypada pogratulować:-)).
Jednak jeszcze nie, dziękuję [a nie chcesz już 150] bo chętnie oddam.

Pozdrowienia, Jerz.

48. Data: 2000-04-02 08:32:47

Temat: Odp: Burza w szklance wody.
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze dopiero dzis poniewaz wyjezdzalem na kilka dni z Warszawy.
Tajemnica uzywania pseudonomow na serweze proszynski.pl
jest prosta kazdy ma "podwojny adres" pelne imie i nazwisko@.... oraz
skrot(dowolny)@ ....
Nie iwem kim jest Jerz wiem kim ja jestem, nie jest to potrzebna informacja
wydaje mi sie ze wiele jego postow byla bardzo ciekawa i to moze dzieki
rowniz jemy lista bardzo sie ozywila. I zapewniam Was ze nie ma to nic
wspolnego z checia przejecia i opanowania tej listy przez "znane
wydawnictwo"
Pozdrawiam P...@p...pl lub
p...@p...pl

49. Data: 2000-04-02 22:49:16

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To jest do załatwienia pomiędzy mną a Krzysztofem, myślę, że ON nie
>potrzebuje adwokatów.

Nie jestem adwokatem Krzysztofa, ale zwolennikiem tzw. dobrych obyczajów
(mimo, że WszystkoWszystkimWolno, to trzeba umieć z tej W korzystać). Jeśli
ktoś do Ciebie zwraca się prywatnie, to znaczy, że nie chce aby poruszać ten
temat na forum grupy. Po prostu, wykazałeś brak szacunku do piszącego. Co z
tego, że Ty uważasz temat za "nieszkodliwy", jeśli autor pisząc do Ciebie na
priv uważał inaczej?

Mnie też WW i dlatego pozwalam sobie zwrócić Ci uwagę.

Pozdrowienia
p...@r...pl

50. Data: 2000-04-03 03:54:54

Temat: Odp: Mapa "nasadzeń" ogrodników
Od: "Ania Z" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8c0cqm$a92$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> dodać i protest jak chce odejść i nie być zasadzony.
> Przepraszam tych, których pominąłem, ale przy takiej pracy to było
możliwe,
> obejrzałem ponad 2500 postów.
> Ludzie opamiętajcie się. Po co wam ten ranking ilościowy. Wprowadźmy
> jakosciowy, demokratyczny wybór z głosowaniem? Kto wniósł coś nowego, kto
> rozbawił, i kto doradził najlepiej? [to tylko moj glos, ale wiem dlaczego
> mówie]
> pozdr, jerz
>
> Zasada jest taka:
> WYCIAC WSZYSTKO ZOSTAWIC SIEBIE + DOPISKI.

Re: Re: Re: U mnie już wiosna!
Co zrobić z turkuciem podjadkiem
Zupełnie niezwykły kwiatek
Re: GRUSZKI (bez wierzby)