CO DO "Grażynki Lubicz"

1. Data: 2003-03-30 22:17:36

Temat: CO DO "Grażynki Lubicz"
Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie i wiecej komentarzy wysyła jakis pajac:

...> Kochanieńka, chlasz za dużo denaturatu jak Edek od pani Steni, to nic
> dziwnego,że masz czerwonego kinola.Buhahahaha!
> Całuski Grażynka Lubicz

Pojawiles sie dzis na grupie niskopoziomowy inteligencie wiec wypierd....
Buhahaha to chyba z siebie - nie podoba sie cos to idz na jakies inne grupy
albo na czat dla debili! Myslisz ze kogos smieszysz pajacu!? Załosny jestes!
Wiec wyjazd bo nie bede sie wyrazal... a jak sie nudzi to rodzynki z tylka
powybieraj bo pewnie tak zacofany jestes ze nie wiesz ze papier toaletowy
istnieje!

Komu niepodoba sie obecnosc takiego bezkomórkowca jak niejaki (bo nie sadze
zeby jakas) "Grażynka Lubicz" niech dopisze swoje posty pod ta deklaracja a
ty patrz jak lubiany jestes!

/OGG

1. Data: 2003-03-30 22:44:46

Temat: Re: CO DO "Grażynki Lubicz"
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

OGG wrote:

> [...]
>zeby jakas) "Grażynka Lubicz" niech dopisze swoje posty pod ta deklaracja a

Spokojnie... A nie prościej do abuse agory podesłać? :-> W nagłówku jego
postu jest stosowny adres :-)
W każdym razie ja tak zrobiłam. Z takim kimś się nie dyskutuje. Albo
omijasz, albo wysadzasz w powietrze.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-31 07:36:53

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OGG" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powybieraj bo pewnie tak zacofany jestes ze nie wiesz ze papier toaletowy

Ja chcialam tylko zauwazyc, ze ten post jest off topic i prywatne zale
wylewa sie raczej na privie, a nie publicznie.
A tym, co napisales powyzej, wystawiles sobie niezbyt pozytywne
swiadectwo...

Kimkolwiek jest rzeczona Lubiczowna - zrownales sie do jej poziomu (mam
nadzieje, ze niechcacy)

Kaska

1. Data: 2003-03-31 13:09:51

Temat: Odp: CO DO "Grażynki Lubicz"
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu na grupie pl.rec.kuchnia była "inwazja chełmian", tj. grupa
bezmózgowców z jakieś "wyższej - niższej" prywatnej szkoły (gotowania na
gazie) zalewała grupę idiotycznymi postami w rodzaju "jak zrobić loda?" itp.
Jedna z grupowiczek sprawdziła skąd posty pochodzą i napisała skargę do
rektora. Sprawę potraktowano poważnie, pan od informatyki przeprosił
grupowiczów, a idiotyczne posty skończyły się jak ręką odjął.
Można zrobić to samo, bo podejrzewam, że to pewnie się dzieciaki na
informatyce nudzą.
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-03-31 19:19:49

Temat: Re: Odp: CO DO
Od: "agnieszka buraczek" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem, nie wiem, toz to moja koleżanka grazynka, wierna admiratorka
niejakiego aneka tudzież anexxy....
czemu każecie jej uciekać?
ona tylko walczy z bezsensem postów osób o zbyt wydumanym ego....

1. Data: 2003-04-01 07:25:26

Temat: Re: Odp: CO DO "Grażynki Lubicz"
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> [...]
>grupowiczów, a idiotyczne posty skończyły się jak ręką odjął.
>Można zrobić to samo, bo podejrzewam, że to pewnie się dzieciaki na

Nie ma po co, już mają zablokowane konta. Napisałam do abuse agory.
Ula Kapała

1. Data: 2003-04-01 07:34:20

Temat: Odp: Odp: CO DO "Grażynki Lubicz"
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Nie ma po co, już mają zablokowane konta. Napisałam do abuse agory.
: Ula Kapała
:
Ula, jesteś Wielka!!!
Buziaczki,
Kasia

1. Data: 2003-04-01 09:18:57

Temat: Re: Odp: Odp: CO DO "Grażynki Lubicz"
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

>: Nie ma po co, już mają zablokowane konta. Napisałam do abuse agory.
> [...]
Bez przesady ;-) W każdym poście jest w nagłówku (pełnym, w skróconym
jest dużo mniej) "X-Complaints to: (i tu stosowny mail, usenet@cośtam)"
I tam się wysyła zażalenia.
UlaK

1. Data: 2003-04-01 13:32:07

Temat: Re: CO DO
Od: "Stiepan Vujkovic" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przoszę nie szkalować tej szlachetnej kobiety z wielkiej rodziny Lubiczów. To
wielcy ludzie.

O jakieś "abusy" się tu dopraszacie, a dla mi "abusy" to robi bez przerwy
niejaka Anexxa. I co? Mam pisać zaraz, żeby ją ktoś "banował"... To głupie i
żle o Was świadczy.

Wyrazy szacunku,

Prof. Stiepan Vujkovic

1. Data: 2003-04-01 15:28:39

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bezmózgowców z jakieś "wyższej - niższej" prywatnej szkoły (gotowania na
> gazie) zalewała grupę idiotycznymi postami w rodzaju "jak zrobić loda?"

Gdzieś w sieci czytałam że grupa lubiczów skutecznie zaśmiecała forum gazety
o urodzie... Pewnie to te same głąby:-(
DominikaNM

Warszawa / poszukiwane hostessy, modeli/ki, fotomodeli/ki, statysci do reklam i filmow
Suknie ślubne
czerwony nos
Jaki jest adres strony z archiwum grupy uroda?
Gdzie mozna znalezc trendy o modzie meskiej