Gdzie mozna znalezc trendy o modzie meskiej

1. Data: 2003-03-30 19:45:10

Temat: Gdzie mozna znalezc trendy o modzie meskiej
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Chodzi generalnie o strone internetowa z moda meska, a takze stylistka,
fryzury meskie itp
chodzi rowniez o wizaz dla pan jak i mode kobieca ktora pokazuje najnowsze
kolekcje jakas strona z galeria kolekcji cichow meskich i kobiecych, Dzieki
Roberto

1. Data: 2003-04-11 09:24:30

Temat: Re: Gdzie mozna znalezc trendy o modzie meskiej
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi rowniez o wizaz dla pan jak i mode kobieca ktora pokazuje najnowsze
> kolekcje jakas strona z galeria kolekcji cichow meskich i kobiecych,

www.moda.com.pl tam jest wszsytko choc ja jako stylistka wole gotowe
magazyny np ostatnio wydany ViVy, Trendy itp.
faktem jest, ze trudniej o modę męska........
spróbuj na tej stronce, moze mi się jeszcze cos przypomni.
poza tym na stronach projektantów sa kolekcje meskie

Co na zmęczone oczy?
Jakie czasopisma czytacie?
naczynka
Perfumy z strefie bezcłowej??
uwaga na anek, to spamerka z forum wyborczej