CRP

1. Data: 2000-04-21 06:24:03

Temat: CRP
Od: "Mietor" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy jesli CRP jest dodatnie to jest dobrze czy zle???
i co to dokladnie jest (cos podobno z reumatyzmem)

Pozdr
Mietor

2. Data: 2000-04-21 14:19:25

Temat: Odp: CRP
Od: "Leszek" <L...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mietor <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7uSL4.25506$h...@n...tpnet.pl...
> czy jesli CRP jest dodatnie to jest dobrze czy zle???
> i co to dokladnie jest (cos podobno z reumatyzmem)
>
> Pozdr
> Mietor

crp to c-reactive proteine. nalezy do bialek ostrej fazy. stezenie wzrasta w
ciagu kilku godzin od zadzialania urazu i powoli opada w miare poprawy stanu
zdrowia. wydaje mi sie, ze nie tak dawno ktos z grupowiczow udzielal
bardziej wyczerpujacej odpowiedzi. poszukaj. :)

3. Data: 2000-04-21 18:24:05

Od: "Mietor" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowia. wydaje mi sie, ze nie tak dawno ktos z grupowiczow udzielal
> bardziej wyczerpujacej odpowiedzi. poszukaj. :)

dzieki; czy poziom calkowicie spada?

bo jest taka sprawa, ze od czasu kiedy znajomy kopnal mnie w kolano (nie
mogelm wtedy chodzic ponad tydzien) dzieje sie takie cos, ze jesli zbyt
nagle porusze lewa noga lub ja "nie tak" zegne to zaczyna bolec , nie moge
jej wyprostowac, musi byc zgieta w 90 stopni i strasznie boli; to sie
ostatni raz zdzrylo ww wtorek wieczorem i ustapilo w srode populudniu;
w czwartek bylem u pobrania krwi; czyli musial odczyn byc wtedy dodatni!!!

czyli nalezy wykluczyc to co podejrzewa lekarz- niestabilnosc kregoslupa i
ze noga to tylko miejsce;
cos musi byc w tym kolanie!

masz moze jakis pomysl co to moze byc? bo nic zlamane nie bylo;

tylko co jakis czas jest wzdluz nogi, po zewn. stronie taki bol jakby noga
byla zdretwiala;
tylko to tak nie przeraza jak to, ze cos "przeskoczy" w kolanie;

moze ktos wie cos o mozliwych przyczynach (skurcz, przesuniecie?); czy
powodoem moze byc mutacja kolagenu typu II (wiotkosc stawow itp.?)?

najbardziej interesuje mnie jak to mozna wyleczyc, bo to strasznie utrudnia
zycie; ostatnio mi sie to stalo takze w szkole

Pozdr
Mietor

p.s. chce isc na medycyne :) moze sie wylecze?

4. Data: 2000-04-22 21:54:44

Temat: Re: Odp: CRP
Od: M...@p...multinet.pl (Marcin Sron) szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem :( , lepiej jeszcze raz sie zastanow.

5. Data: 2000-04-23 16:12:46

Temat: Odp: Odp: CRP
Od: "Mietor" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem :( , lepiej jeszcze raz sie zastanow.

dlaczego??? mnie interesuja tego typu zagadnienia i mysle, ze po skonczeniu
bede laczyl przyjemne z pozytecznym;
co cie tak przeraza? i w jakim miescie studiujesz???
mozesz podac (np. na priva) wykaz jakis prac, ksiazek, zagadnien na pierwszy
rok?
ciekawe czy jakbym zaliczyl pierwszy rok powiedzmy rowno z matura to czy
moglbym isc na drugi??? :)))

--
Mietor /AAOCG/ m...@k...net.pl

Odp: dwa lata z katarem