Chi Master/ hydro mata

1. Data: 2003-07-20 09:45:05

Temat: Chi Master/ hydro mata
Od: Pietlek <p...@w...com.pl.bezspamu> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Nie wiem czy to odpowiednia grupa, lecz moimmodczuciu najlepsza do tego
tematu.

Wczoraj, do mojego domku wpadli sprzedawcy dwuch 'wspaniałych' urządzeń:

Chi Master, urządzenie przy którym leży się na plecach na podłodze a
stop kładzie na samym urządzeniu. Po uruchomieniu urządzenie to porusza
nogami na boki, efektem jest ruch ciała podobny do rybiego.

Mata do wanny z hydro masażem z ozonem, ma jakieś bonusy typu przystawki
do twarzy do inhalacji itp.

Pytanie na ile są to wspaniałe urządzenia?
Sprzedawca powiedział, że on dzięki Chi Masterze schudł 12kg w
2miesiące, bez diety.

Dzięki za opinie :)

1. Data: 2003-07-20 17:24:19

Temat: Odp: Chi Master/ hydro mata
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietlek <p...@w...com.pl.bezspamu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfdoat$fot$...@l...prz.rzeszow.pl...
> [...]
tego
> tematu.
>
> Wczoraj, do mojego domku wpadli sprzedawcy dwuch 'wspaniałych'

Trzeba bylo srutowke sola zaladowac i strzelac, gdzie popadnie
=====
annaM niewierzaca w cuda i nie lubiaca domokrazcow

podklad PUPA
Platynowy balejaz - szampon??
Makijaż Panny Młodej
Sprzedam Allure Chanel for men