Ciaza bez stosunku... (urojona?)

1. Data: 2004-11-15 11:14:30

Temat: Ciaza bez stosunku... (urojona?)
Od: "Jan P." <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W razie czego, prosze sie nie smiac. Zawsze wydawalo mi sie, ze jestem w tym
wzgledzie uswiadomiony, no ale...

Otoz spedzilem sobotnia noc z kobieta. Nie nie bylo stosunku, bo ona nie brala
tabletek, zas w prezerwatywie nie chciala. Skonczylo sie na pieszczotach,
seksie oralnym.

Ona dzis twierdzi, ze ma mdlosci, niedobrze jej i boi sie, ze jest w ciazy.
Nawet nie mialem przy niej wytrysku, wiec niemozliwe, zeby moje nasienie
trafilo gdzies do jej pochwy, tym bardziej gleboko.

Za 2 tygodnie ma miec okres, wiec jest plodna. Byla bardzo wilgotna, bylismy
pod prysznicem - czy jest mozliwe, aby nasienie przeniknelo?

No i czy jest mozliwe, zeby takie objawy wystapily po 36 godzinach od naszej
zabawy (wedlug mnie nieprawdopodobne).

Bardzo prosze o rzeczowa odpowiedz.

Pozdrawiam,

Janek

2. Data: 2004-11-15 11:24:04

Temat: Odp: Ciaza bez stosunku... (urojona?)
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nasienie nie bo skad, ale wydzielina, która w trakcie takich pieszczot sie
wydziela moze tez miec w sobie plemniki. Ale mówiąc szczxerze przyjacielu to
nikłe szanse azeby twoja partnerka faktycznie zaszła w ciąze w takiej
sytuacji, chyba ze jest juz w ciaży z kim innym a ty jestes potencjalnie
dobrym obiektem na przyszłego tatusia jej dziecka.Jeśli to twoja dziewczyna
to nie zrozum mnie zle wcale jej nie ublizam i i nie obrazam, to tylko
czysta hipoteza, a i raczej w ciązy nie jest,poza tym pierwsze objawy sa
odczuwalne po co najmniej 2-3 tyg jesli przpadkowa dziewczyna to mozesz
miec problem bo najnormalniej mozesz byc wrobiony w tatę "jej"dzidziusia.

Pozdrawiam i życze pomyslnego rozwiazania sprawy. Szczerze mówiac to wiem co
czujesz bo pare razy tez byłem w takiej sytuacji, a najgorsza jest spirala
samonakręcenia, odpusc sobie, a jak sie przejmujesz zaparz sobie rano melise
i bedziesz spokojny jak ZEN

3maj sie

Looca

3. Data: 2004-11-15 13:15:30

Temat: Re: Ciaza bez stosunku... (urojona?)
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Sądzę, że te objawy mogą być związane ze stresem, jaki przeżywa Twoja
partnerka w związku z lękiem przed zajściem w ciążę (intuicja podpowiada mi,
ze jesteście dość młodzi). Nie przejmuj się i porozmawiaj z nią. Moim
zdaniem nie będziesz tatusiem.
Lukrecja

4. Data: 2004-11-15 15:52:14

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mdłości w ciąży na pewno nie pojawiają się tak szybko.

5. Data: 2004-11-15 15:56:25

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i czy jest mozliwe, zeby takie objawy wystapily po 36 godzinach od
naszej
> zabawy (wedlug mnie nieprawdopodobne).

może ona faktycznie jest w ciąży, tyle, ze nie z Tobą?

6. Data: 2004-11-15 18:21:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Anetta napisał/a:
>może ona faktycznie jest w ciąży, tyle, ze nie z Tobą?
I chce "wrobić" twego przedpiśccę.:-)

7. Data: 2004-11-15 18:32:42

Od: piotr <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Nov 2004 16:56:25 +0100, na pl.sci.medycyna, Anetta napisał(a):

> może ona faktycznie jest w ciąży, tyle, ze nie z Tobą?

O dupa cycki!
aleś mu ...:)

8. Data: 2004-11-15 22:52:58

Od: "Roman" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pewno objawy ciazy nie pojawia sie taaaak szybko -
najwczesniej gdzies za 3-4 tygodnie.
Cos mi sie wydaje ,ze ta osoba cos kreci-wrobienie w tatusia???
no chyba, ze to stres przed ciaza..........i stad te objawy.
pzdr.

ostre pieczenie
antyperspirant i bąble?
pytanie do Zyper#Findler i innych dentystów
Wymaz z cewki moczowej....
dermatolog - Krakow