Odp: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?

Data: 2000-05-11 11:54:52
Temat: Odp: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
Od: "<<Zefiros>>" <z...@k...net.pl>

Użytkownik Saanele <s...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...
> Normalnosc....Hmmm...
> Akceptacja siebie...Hmmmmmmmm.... To prawda, ze brak akceptacji siebie
> mozna popasc z czasem w obled. Akceptowac siebie, to trudna sprawa. Aby
> tego dokonac nalezy znalezc w sobie oprocz wad takze zalety. Zefiros,
> posiadasz je z pewnoscia. Mysle, ze malo kto jest w pelni zadowolony z
> siebie. Jezeli sie nad soba zastanawiasz to znaczy, ze jestes normalny.
> Nie chodzi mi o rozumienie tego slowa w sensie statystyk itp.
> saanale

Zalety posiadam i nawet nazwac je potrafie. Zadowolony z siebie w 100% nie
jestem, i chyba nie che byc, bo taka sytuacja sprawialaby ze nie mialbym
juz do czego dazyc.
A zastanawianie sie nad soba (autoanaliza), z tego co wiem, to moze byc m.in
objawem niesmialosc, ale nie tylko, i nie jest dowodem na to ze ktos jest
normalny, cokolwiek masz na mysli (czyli jak odbierasz normalnosc).

Zefiros