Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)

1. Data: 2003-03-06 11:01:50

Temat: Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm...
Az mi glupio zaczynac:)
Kupilam plyn do naczyn AJAX o zapachu Spring Sensation czy jakos tak - taki
rozowy.
Pachnie oblednie. Tak oblednie, ze ja tez bym tak chciala...
Wiem ze to nie jest szczyt elegancji - pachniec plynem do mycia garow, ale
moze znacie cos, co pachnie podobnie?
Taki kwiatowy, lekki, swiezy zapach na rano. I rzeczywiscie bardzo
wiosenny:)

Kaska

1. Data: 2003-03-06 11:16:42

Temat: Re: Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)
Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozowy.

> Wiem ze to nie jest szczyt elegancji - pachniec plynem do mycia garow, ale

rozbawiłam się :)))))))
przepraszam że piszę i nie mogę Ci pomóc ale nie mogłam się powstrzymac.
lol lol lol hihi
muszę sobie sprawić tego Ajaxa

1. Data: 2003-03-06 11:25:16

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> rozbawiłam się :)))))))
> przepraszam że piszę i nie mogę Ci pomóc ale nie mogłam się powstrzymac.
> lol lol lol hihi
> muszę sobie sprawić tego Ajaxa

Przeciez napisalam w naglowku ze jestem durna:)))
Ale naprawde tak slicznie pachnie, ze jesli nie znajde czegos podobnego to
bede sie smarowac plynem! To znaczy on ma taka slabiutka mydlana nutke,
ktora bym usunela, a poza tym - miodzio!

Kaska

1. Data: 2003-03-06 11:35:17

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
>
> Przeciez napisalam w naglowku ze jestem durna:)))

nie durna ale oryginalna :))
no dobrze przyznam się że po dłuższym zastanowieniu- mnie się strasznie
podoba ten żel do toalet- Bref ale ten morski, niebieski. Ma bardzo ładny
zapach. Oczywiście nie myśle tu o przerobieniu go na perfumy ale za to żel
pod prysznic o podobnym zapachu byłby zniewalający.
może jakiś producent przeczyta te nasze pościki i coś takiego zmajstruje :)

pozdrawiam cieplutko i czerwona ze wstydu udam się w nieznanym kierunku
Aga- miłośniczka specyfików do odświeżania WC

1. Data: 2003-03-06 11:41:11

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze znacie cos, co pachnie podobnie?
> Taki kwiatowy, lekki, swiezy zapach na rano. I rzeczywiscie bardzo

ja mam zielony i jest tak sliczny zapach w domy ze codziennie myje wszystkie
lustra (3 sztuki w tym 2 duże bo to drzwi od szafy) i co sie tylko da w
domu. odświerzacza nie trzeba do domu kupowac
aneta

1. Data: 2003-03-06 11:46:49

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dobrze przyznam się że po dłuższym zastanowieniu- mnie się strasznie
> podoba ten żel do toalet- Bref ale ten morski, niebieski.

:)))))
Przebilas mnie:) Witaj w klubie:))))

Kaska

1. Data: 2003-03-06 12:17:11

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To własnie jest to! Ja poszłam dalej ,nalałam sobie płyn do płukania
tkanin -Silan -zapach jaśminowy,
do małej fiolki po Seboradinie, kropie sie nim cała
i każdy mówi, że mam bardzo ładne perfumy!

aQA

1. Data: 2003-03-06 12:24:44

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tkanin -Silan -zapach jaśminowy,
> do małej fiolki po Seboradinie, kropie sie nim cała
> i każdy mówi, że mam bardzo ładne perfumy!

laur zwycięski chyba należy się tobie ;)
aneta

1. Data: 2003-03-06 12:34:19

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za nagrode!
Poza tym mam FIOŁA na punkcie zapachów!
w domu mam chyba 10 szt. perfum, to chyba podchodzi pod nałóg!
ale pocieszam sie ,że jest to zdrowe :o)

aQa

1. Data: 2003-03-06 12:40:25

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za nagrode!
> Poza tym mam FIOŁA na punkcie zapachów!
> w domu mam chyba 10 szt. perfum, to chyba podchodzi pod nałóg!
> ale pocieszam sie ,że jest to zdrowe :o)

Masz 10 szt. perfum i kropisz sie Silanem?????!!!!!! Sprezentuj mi te
perfumy w takim razie:)

pozdrowienia
almadka

Peeling enzymatyczny