Coś "gwiżdże" w łazience.

1. Data: 2001-12-13 08:13:10

Temat: Coś "gwiżdże" w łazience.
Od: "mammamija" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam taki problem, od jakiegoś czasu coś w przeraźliwy sposób "gwiżdże" w
łazience. Łazienka jest po generalnym remoncie, były wymieniane rurki i
kaloryfer. Z wstepnych ustaleń wynika że ten odgłos wydobywa się z okolic
zaworu kaloryfera. Czy jest jakiś sposób żeby usunąć ten dźwięk, czy też
będziemy musieli wymienić zawory przy kaloryferze?
Bardzo dziękuje za podpowiedź co z tym fantem zrobić ;O)
Aśka

1. Data: 2001-12-18 12:55:57

Temat: Odp: Coś "gwiżdże" w łazience.
Od: "artur" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mammamija" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będziemy musieli wymienić zawory przy kaloryferze?
> Bardzo dziękuje za podpowiedź co z tym fantem zrobić ;O)

Zawor jaki jest? Jesli termostatyczny to prawie normalne - nic nie da sie
robic. Jeśli normalny to można zmienic uszczelke.
A.

1. Data: 2001-12-19 06:08:21

Temat: Re: Odp: Co? "gwiżdże" w łazience.
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Dec 2001 13:55:57 +0100, "artur" <s...@p...onet.pl>
wklepal(a):

>Użytkownik "mammamija" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
>>

>Zawor jaki jest? Jesli termostatyczny to prawie normalne - nic nie da sie
>robic. Jeśli normalny to można zmienic uszczelke.

Da sie i przy termostatycznym - zmienic nastawe wstepna (o ile budowa
zaworu to przewiduje)

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2001-12-28 23:01:19

Temat: Re: Coś "gwiżdże" w łazience.
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Dec 2001 07:08:21 +0100 Dlugi <w...@p...onet.pl> napisal:

>Da sie i przy termostatycznym - zmienic nastawe wstepna (o ile budowa
>zaworu to przewiduje)

Może tam jest kryza? One też lubia gwizdać.
gr

Pochłaniacz.
Re: małe zielone na ścianach - pomocy!!!
Szumy w rurach CO
Sprzedam mieszkanie w Warszawie
małe zielone na ścianach - pomocy!!!