Czy jest jakas masc na blizny

1. Data: 2001-11-09 21:24:17

Temat: Czy jest jakas masc na blizny
Od: "Jacek" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W wyniku wypadku doznalem kilku obrazen. Miedzy innymi przecieta skora na
nosie, Minal tydzien i rana sie powoli goi, obawiam sie jednak , ze moze
pozostac widoczna blizna. Miejsce, w ktorym nastapilo skaleczenie jest
twardsze i skora jest w tej okolicy nieco grubsza. Czy jest jakis sposob aby
zminimalizowac blizne ?

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2001-11-09 22:22:00

Temat: Re: Czy jest jakas masc na blizny
Od: "Marzena Borcuch" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj :))jesli chodzi o masc-krem to znam CEPAN, ale trzeba go stosowac przez dlugi
czas,sa tez inne kremy i specyfiki-najlepiej zapytac sie w aptece:)
pozdrawiam

3. Data: 2001-11-10 08:04:17

Od: "Kasia" <y...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Odpowiednikiem wspomnianego CEPANa jest masc CONTRATUBEX.
Pozdr,
Kasia

4. Data: 2001-11-10 10:09:55

Od: "Jacek" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedzi, zobacze w aptece.
Przepraszam za malo powazne pytanie na grupie :)

Jacek

5. Data: 2001-11-10 23:29:16

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Odpowiednikiem wspomnianego CEPANa jest masc CONTRATUBEX.
> Pozdr,
> Kasia

...Jak pamiętam to aby uzywać własnie maści CONTRATUBEX należy na bliznę
nałozyc opatrunek uciskowy. Tak więc, jeśli ma ona prawidłowo zadziałać -to
musisz o tym koniecznie pamiętać.

Pozdrawiam

Monika

6. Data: 2001-11-16 20:11:30

Od: "Grzegorz Stawski" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <b...@p...com> w wiadomości do grup > W wyni
> [...]
> pozostac widoczna blizna. Miejsce, w ktorym nastapilo skaleczenie jest
> twardsze i skora jest w tej okolicy nieco grubsza. Czy jest jakis sposob a

Polecam ContracTubex - sprawdzilem na sobie, ale jest bardzo drogi(20 g - 30
zl). Oplaca sie opakowanie 50g za 50zl
Pozdrawiam
G Stawski

7. Data: 2001-11-16 22:23:31

Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Stawski" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> by
> >
> Polecam ContracTubex - sprawdzilem na sobie, ale jest bardzo drogi(20 g -

Cepan-odpowiednik Contratubex-u,tanszy o wiele ale smierdzi cebulą,
natomiast ten drugi ma przyjemny zapach
wg znajomego dermatologa-to dokladnie to samo...
pozdr.
jac

8. Data: 2001-11-17 17:14:57

Temat: Odp: Czy jest jakas masc na blizny
Od: "rymi" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> ...Jak pamiętam to aby uzywać własnie maści CONTRATUBEX należy na bliznę
> nałozyc opatrunek uciskowy. Tak więc, jeśli ma ona prawidłowo
> [...]

Opatrunek uciskowy jest niekonieczny, jednakże Contratubex trzeba stosować
jak najszybciej, ale nie na świeże rany. Znam to z autopsji.
Trudno stosować opatrunek uciskowy jak się ma rany na szyi.

9. Data: 2001-11-17 20:49:40

Od: "Jacek" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za informacje. Rana wlasnie mi sie zagoila, lecz skora wokol jest
troche twardsza i bardziej wypukla, czy wymienione masci pomoga w tym
przypadku ?

Pozdrawiam

Jacek

10. Data: 2001-11-18 15:34:37

Od: "rymi" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <b...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t6igr$gjk$...@n...tpi.pl...
> Dziekuje za informacje. Rana wlasnie mi sie zagoila, lecz skora wokol jest
> troche twardsza i bardziej wypukla, czy wymienione masci pomoga w tym
> [...]

Pomoże.

Choroba ukladu nerwowego - BALO
czy realne jest dostanie sie do kliniki neurologicznej w Łodzi?
muzyka bez ograniczen....
Jem i nie tyje...
strzykanie w koścach