Czy sąd lekarski może ukarać za głupotę?

1. Data: 2005-11-25 12:17:20

Temat: Czy sąd lekarski może ukarać za głupotę?
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w TVNie produkował się niejaki Robert Tekieli, redaktor "Ozonu" i
autor książek. Straszył Harrym Potterem, tai chi, techno, itd. i reklamował
swoje książki.
http://www.ksiegarnia.kulty.info/9?PHPSESSID=32c3aa4
d6ac32297d5479448e4f64121

A tam napisane

"Na kursie homeopatii, w którym uczestniczyłam wykładowca mówił o jakiejś
kuli energetycznej wokół biorącego lek, tym większej im mniejsze jest
stężenie leku. Ta kula może mieć średnicę do 9 metrów... Substancje
sprzedawane w aptekach to glukoza nasączona ?potencją?, energią
niewiadomego pochodzenia.

dr Agnieszka Pokora, pediatra"

Rety. Przecież takiej za jedno stetoskop czy wahadełko. Tylko po co
autorytet lekarza szarga ?

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

2. Data: 2005-11-25 12:25:34

Temat: Re: Czy sąd lekarski może ukarać za głupotę?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 13:17:20 +0100, Robert Pyzel wrote:

> Rety. Przecież takiej za jedno stetoskop czy wahadełko. Tylko po co
> autorytet lekarza szarga ?

Moją opinie na temat homeopatii i tych co ją uprawiają z przekonania
znasz.

Istnieje jednak grupa lekarzy, którzy z pełną świadomością tego, ze to
kit, stosują homeopatię jako placebo u pacjentów domagających się
leczenia i chcących być leczonymi mimo braku wskazań do jakiegokolwiek
leczenia, bądź przy braku możliwości / zgody na włączenie leczenia
skutecznego w ich chorobie (na przykład neuroleptyku/antydepresantu). A
jest takich trochę - i pacjentów, i lekarzy. I tu taki radykalny bym
mimo wszystko nie był, choć jak słyszę w reklamach sformułowanie "lek
homeopatyczny" to mi się nóż w kieszeni otwiera.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2005-11-25 12:42:28

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2005 13:25:34 +0100, Marek Bieniek napisał(a):

> [...]
> skutecznego w ich chorobie (na przykład neuroleptyku/antydepresantu). A
> jest takich trochę - i pacjentów, i lekarzy.

O takim zdroworozsądkowym wariancie nie pomyślałem. Dzięki.
P.S. Choć akurat ta pani wspiera ewidentnego oszołoma.

4. Data: 2005-11-25 17:19:52

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
Robert Pyzel, która zaskrzeczała:
> P.S. Choć akurat ta pani wspiera ewidentnego oszołoma.

Z kontekstu to nie wynika czy wspiera czy nie, choć można się domyślać
że jeśli się zgodziła na publikację to tak. Z opisu książki (nie
czytałem jeszcze) wynika natomiast że to jest anty-homeopatyczna
twórczość, dlaczego facet ma być oszołomem z tego powodu? /choć
umieszczanie książki w serii mającej w nazwie New Age samo w sobie budzi
pewne obawy, he he/

BTW z tego linku wynika jednoznacznie że ta pani jest przeciw
homeopatii:

http://arc.wiara.pl/tematcaly.php?curr_hit=2&idenart
=1100694708
--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

5. Data: 2005-11-26 00:15:49

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:iop3pne19rxy.dlg@saikokila.pl tako rzecze Saiko Kila

>Z opisu
> książki (nie czytałem jeszcze) wynika natomiast że to jest
> anty-homeopatyczna twórczość, dlaczego facet ma być oszołomem z
> tego powodu?

On jest nie tylko anty-homeopatyczny. Zwalcza aikido, amulety, metodę
Silvy, muzykę techno i jeszcze wiele innych "straszliwych" zagrożeń

Zresztą poczytaj sam
http://www.bosko.pl/klopotnik/?art=456

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2005-11-26 01:28:25

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> On jest nie tylko anty-homeopatyczny. Zwalcza aikido, amulety, metodę
> Silvy, muzykę techno i jeszcze wiele innych "straszliwych" zagrożeń

TNX, potwierdza moje opinie nt. New Age i nie tylko.

7. Data: 2005-11-28 13:03:36

Temat: Odp: Czy sąd lekarski może ukarać za głupotę?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

homeopatia nie dla idiotów...
NLD
Użytkownik Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d...@t...robota.cypla.jest...
> [...]
> Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
> butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

Ciekawostka z lat 50-tych XXwieku
Trójglicerydy - mam już tego dość
Ciśnienie
Uraz stawu palca - zastosować glukozaminę?
łzawienie oczu <--> zimno