Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej. Odp: Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej.

Odp: Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej.

From: "PowerBox" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy
psychologicznej.
Date: Sun, 6 Apr 2003 20:35:55 +0200

> Użytkownik A zwraca się o lakonicznie o radę jak w temacie wątku. Inny
> użytkownik B zaczyna z nim rozmowę, która ma już charakter psychologiczny
> zaczyna przeprowadzać interwencję

- czy każde pytanie musi być od razu interwencją psychiatryczną? Jestem
filozofem amatorem i tak tylko sobie z kolegą Goro rozmawiamy na temat
źródła jego depresji, bo ciekawy jestem...

- a może przez tą godzinę, czy kilkanascie godzin ktoś dobrze pomyśli nad
odpowiedzią :)

> Chyba nikt kto zajmuję się odpowiedzialnie pomocą nie naraziłby swojego
> klienta na taką sytuację.

- masz rację, to dramatyczny moment jak ktoś musi zostać z otwartym bardzo
istotnym, celnym, stymulującym pytaniem i zmuszać się do ponownego
zaprzestania myślenia...