Domofon bezprzewodowy?

1. Data: 2003-02-11 17:00:13

Temat: Domofon bezprzewodowy?
Od: "serfer" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy istnieje coś takiego ja słuchawka bezprzewodowa do domofonu
z mozliwością komunikowania się i otwierania zamka drzwi?

ciekawy jestem

siema
serfer

1. Data: 2003-02-11 17:20:48

Temat: Odp: Domofon bezprzewodowy?
Od: "Tajson" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik serfer <F...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2ba7b$kgj$...@n...onet.pl...
> Witam
>
> Czy istnieje coś takiego ja słuchawka bezprzewodowa do domofonu
> z mozliwością komunikowania się i otwierania zamka drzwi?

Nie wiem czy istnieje taki domofon
ale zawsze mozna zainstalować małą centralkę telefoniczną i spiąć ją z
domofonem
wtedy mozesz otwierać zamek i rozmawiać z bramofonem
dodatkowo masz łacznosć wewnętrzną w domu za pomocą telefonów (także
bezprzewodowych)

Skrajnym przypadkiem tego moze być centralka bezprzewodowa DECT z podpiętym
bramofonem wtedy mozesz zalogować do niej kilka słuchawek i mieć łaczność
wewnętrzną oraz bezprzewodowy domofon.
swego czasu siemens takie cudo produkował

Pozdawiam
Tajson

1. Data: 2003-02-11 20:47:26

Temat: Re: Domofon bezprzewodowy?
Od: "serfer" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy mozesz otwierać zamek i rozmawiać z bramofonem
> dodatkowo masz łacznosć wewnętrzną w domu za pomocą telefonów (także

taką łączność mam bez słuchawki ;)))
dzięki

siema
serfer

Problem z sąsiadami
pajaki
maszyna do szycia-jaka?
Grzejnik głośno chlupie
czy lodowke do zabudowy mozna uzywac nie obudowana?