E-100 formularz

1. Data: 2004-05-21 18:23:08

Temat: E-100 formularz
Od: "m" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Za 3 tygodnie wyjezdzam do Wielkiej Brytanii i chcialbym, aby mnie
obejmowalo ubezpieczenie.
Gdzie i co musze zrobic, aby dostac E-100?
Jestem studentem zaocznym ( na urlopie dziekanskim ) i pracuje, w zwiazku z
tym jestem ubezpieczony,
ale bede jeszcze pracowal 2 tygodnie w Polsce.

Gdzie zapukac, aby dostac ten formularz?
Jesli bede go mial to moge korzystac w pelni z uslug medycznych na wyspach?
Np. dentysta czy inni specjalisci. Sa zobowiazani do leczenia mnie za friko?

Dziekuje za wszelkie info.

2. Data: 2004-05-21 18:39:33

Temat: Re: E-100 formularz
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c8lhjc$n1s$...@n...news.tpi.pl ,
której nadawcą było m <t...@p...onet.pl> zostało napisane:

> [...]
> Jesli bede go mial to moge korzystac w pelni z uslug medycznych na
> wyspach? Np. dentysta czy inni specjalisci. Sa zobowiazani do

niby student, niby europejczyk, ale z internetu to nie potrafi korzystac ;))
http://kadm.nfz.gov.pl/ue/

akurat wybrales najgorszy kraj EU jesli chodzi o publiczna sl. zdrowia.
ponoc gorzej niz w Polsce...
o dentyscie zapomnij - chyba ze zapiszesz sie jak przyjedziesz, to na
przyszly rok bedzie jak znalazl... :))

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-05-21 19:13:25

Od: "m" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niby student, niby europejczyk, ale z internetu to nie potrafi korzystac
;))
> http://kadm.nfz.gov.pl/ue/

czepiasz sie ;)
dzieki za info

> akurat wybrales najgorszy kraj EU jesli chodzi o publiczna sl. zdrowia.
> ponoc gorzej niz w Polsce...
> o dentyscie zapomnij - chyba ze zapiszesz sie jak przyjedziesz, to na
> przyszly rok bedzie jak znalazl... :))

az tak zle? cos nie chce mi sie wierzyc

pozdr.

4. Data: 2004-05-21 19:22:17

Temat: Odp: E-100 formularz
Od: "sara" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Formularz E.... dostaniesz w NFZ (są w każdym dawnym mieście wojewódzkim)
lub w ZUS-ie.

-sam

5. Data: 2004-05-21 19:25:39

Od: "sara" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejaki Adam pisze bzdury. Anglia ma najlepszą opiekę zdrowotną w UE.
Czy będziesz miał formularz czy nie, czy będziesz na czarno czy legal to i
tak nic nie będziesz płacił - tylko ewentualnie za antybiotyki (nie daj
boże).

masa

6. Data: 2004-05-21 19:38:36

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 May 2004 21:25:39 +0200, sara wrote:

> [...]
> tak nic nie będziesz płacił - tylko ewentualnie za antybiotyki (nie daj

Niejaki Adam ma sporo racji.
Akurat w mojej działce statystyczny pacjent ma tu sporo gorzej. Na
przykład 9 miesięcy oczekiwania na rezonans magnetyczny głowy to zupełna
norma. Gdyby polski pacjent dowiedział się, że ma czekać na takie
badanie 9 miesięcy, zaczęły by się wrzaski, pisanie do gazet, wzywanie
imienia nadaremno i w ogóle.
3 miesięczne terminy do kardiologa, podobne do innych specjalistów, do
lekarza ogólnego pacjent często w ogóle nie dociera (ponieważ "załatwia"
go asystentka lekarza).

Polacy nie mają zielonego pojęcia o tym jak wygląda służba zdrowia poza
polską. Gdyby mieli - może spojrzeli by inaczej na to, co maja tutaj...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

7. Data: 2004-05-21 20:58:50

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 1xp1hkq15dvz8$....@a...coca.cola ,
której nadawcą było Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> zostało
napisane:

> Polacy nie mają zielonego pojęcia o tym jak wygląda służba zdrowia
> poza polską. Gdyby mieli - może spojrzeli by inaczej na to, co maja
> tutaj...

:)) wiesz, zawsze cudze i nieznane lepiej smakuje niz nasz siermiezny NFZ :)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

8. Data: 2004-05-21 20:59:44

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c8ll24$7eu$...@a...news.tpi.pl ,
której nadawcą było sara <e...@p...onet.pl> zostało napisane:

> [...]
> Czy będziesz miał formularz czy nie, czy będziesz na czarno czy legal
> to i tak nic nie będziesz płacił - tylko ewentualnie za antybiotyki

znaczy korzystalas z uslug NHS'owego stomatologa na przyklad? i jak
wrazenia?

--
milego dnia
adam, gg# 402495

9. Data: 2004-05-24 06:34:04

Od: "Uncle" <rum(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3 miesięczne terminy do kardiologa, podobne do innych specjalistów, do
> lekarza ogólnego pacjent często w ogóle nie dociera (ponieważ "załatwia"
> go asystentka lekarza).

... a ładne te asystentki ? :))))

Pozdrawiam,
Wojtek.

Policzki mojej córki
Postinor-Duo + Amfetamina
Opóznienie menstruacji
!!!!!! Kardiologia, kardiolog - POMOC !!!!!!
Instytut kardioogii w Aninie ?