Odp: Fobie

From: "Zbirkos" <z...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Fobie
Date: Fri, 14 Jan 2000 00:59:43 +0100

> qkla podjął temat:
> Na
> >

> Dziwne.
> Ja nie wsiąde do windy SAM, ale z kimś owszem. W dzieciństwie zaciąłem się
> między szóstym a siódmym i przeżyłem szok.
> Co to za fobia?
>
> Czy gdyby zamiast tej przygody, np.ugryzł mnie pies, to też bałbym się
> windy?
> (zgodnie z tym co piszesz)
>
> PS - mogę "spocznij"? :)
>
> Machalas
> ***
> " Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
> [...]
Ja mam kumpele ktora jak to sama okresla ma 3 fobie:

-motylo fobie - boi sie cmy, motyla, nawet pieknego motylka na lace w piekny
letni dzionek. Gdy zauwazy motyla lub cme to zaraz piszczy i ucieka, fajnie
to wyglada ale troche smutne !

-jogurto fobia - na widok jogurtu zbiera jej sie na wymioty - serio - ja
jem duzo jogurtow poniewz dba o dobra wage, w moim sporcie to konieczne, i
musialem przyzwyczaic sie gdy w wakacje caly czas opychalem sie jogurtami to
musialem robic to zdala od niej

- ostatnia chyba najbardziej zabawna - kiblofobia - moja qmpela boi sie
wejsc do lazienki w ktorej jest ciemno, a nie daj boze jak jest w srodku a
kots jej zgasi swiatlo :-))

A ja ciesze sie, ze nie mam zadnych fobi, ale ponoc kazdy je ma. jesli tak
jest to ja jeszcze swoich nie odkrylem !

pozdrawiam
Zbirkos

___
Zbirkos Stowarzyszenie Mlodzi Demokraci