Gajowiec żółty

61. Data: 2003-05-02 21:02:49

Temat: Odp: Gajowiec żółty... ekspansywne
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000701c310bd$290d32a0$5...@c...pl...

> Bardzo ładny wykład zrobiłeś, ale niestety na próżno. Jestem bowiem
złośliwy
> i celowo nie napisałem wcześniej, że zarówno wielosił jak i mumio są
lekami
> farmakopealnymi za naszą wschodnią granicą (co zresztą na mojej stronie
> każdy może przeczytać). I nie będę się więcej nad Tobą znęcał, bo to
> nieetycznie kopać leżącego, a także NTG.

:-)Nie wiem dlaczego nazywasz mnie leżącym, kiedy sobie właśnie wygodnie
siedzę:-) Jeśli natomiast etyczne jest kopanie siedzącego, to proszę
bardzo:-), jeśli Ci dzięki temu minie zacietrzewienie:-)

Cóż, gdybym chciał być tylko złośliwym, to napisałbym tylko, że
np. zabawna jest alternatywa "medycyny alternatywnej" ale oficjalnej zza
wschodniej granicy, i że już niejedną rzecz zza wschodniej granicy mieliśmy.

Ale jeśli już podważasz dorobek naukowy kilku wieków naszej medycyny na
korzyść tej zza wschodniej granicy, to będę super zośliwy i napiszę, że ok.
roku 1985 polski Biseptol był sprzedawany na tureckich bazarach jako środek
antykoncepcyjny (fakt! sam przy tym byłem).

Pozdrawiam, gratulując zdrowia (już bez złośliwości).
Nie odpisuję merytorycznie (choć preferuję wymianę myśli nad wymianę zdań),
bo nic merytorycznego nie napisałeś:(
p...@r...pl

62. Data: 2003-05-02 23:15:30

Temat: Re: Gajowiec żółty... ekspansywne
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał:

>...to będę super zośliwy i napiszę, że ok.
> roku 1985 polski Biseptol był sprzedawany na tureckich bazarach jako
środek
> antykoncepcyjny (fakt! sam przy tym byłem).

W tym przypadku ujawniłeś jedynie całkowity brak znajomości tematu -
Biseptol był także masowo kupowany i co najważniejsze z dużym powodzeniem
stosowany w Rumunii, gdzie obowiązywał zakaz używania wszelkich środków
antykoncepcyjnych a z posiadania Biseptolu zawsze można się było
wytłumaczyć. Czyli merytorycznie - niedostatecznie.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

63. Data: 2003-05-03 01:40:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> :-)Nie jestem medycyną oficjalną, trudno mi powiedzieć, jakie środki są
> uznawane za nieefektywne bez jakichkolwiek podstaw (może faktycznie siedzisz
> w tym głębiej niż ja, to proszę o jakąś ciekawostkę tego typu).

Chodzi mi o wypowiedzi w "srodkach masowego przekazu". Wiele razy wlasnie
takie slysze lub czytam, zamiast zeby bylo powiedziane, zgodnie z logika,
ze nie bylo badan, wiec nie wiemy, czy srodek dziala. Nie siedze w niczym
takim gleboko, po prostu troche sie interesuje.

> Pozdrawiam, zaznaczam, że nie jestem rzecznikiem medycyny oficjalnej, a
> prezentuję li tylko poglądy jednego człowieka: p...@r...pl.

Ja tez, I w koncu sie tak bardzo pogladami nie roznimy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

64. Data: 2003-05-05 06:06:03

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003c01c31100$677970b0$5d35b33e@pcking...
> [...]

> antykoncepcyjnych a z posiadania Biseptolu zawsze można się było
> wytłumaczyć. Czyli merytorycznie - niedostatecznie.

Cóż.
Ręce mi opadły.
Mam tylko nadzieję, że w Polsce nie będziesz promował Biseptolu jako środka
antykoncepcyjnego.

Pozdrawiam
p...@r...pl

65. Data: 2003-05-07 06:11:40

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

66. Data: 2003-05-07 07:38:27

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000e01c3145f$2f444dc0$5d35b33e@pcking...

> Sprytne obywatelki zastosowały wtedy między innymi jedną lub lepiej dwie
> tabletki Biseptolu dopochwowo na kilkanaście minut przed stosunkiem.
> Liczba obywateli Rumuni nie wzrosła.

To jest właśnie podsumowanie:-)
Nie wzrosła:-)

Pozdrawiam