Ganges?

1. Data: 2003-08-29 07:09:48

Temat: Ganges?
Od: "Aga" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na nadgarstku wyskoczyła mi kostka jak zginam ręke bardzo wystaje, nie boli
mnie to, przez 2 dni reka była cała spuchnieta. Zrobiłam sobie zdjecie ale nic
nie wykazało, lekarz powiedział mi że to ,,ganges" i nie mozna nic z tym zrobić
jednynie usunąć chirurgicznie. Bardzo mi to przeszkadza, wyglada to dość
nieestetycznie. Nie mogę nigdzie na ten temat znaleść informacji prosze was o
pomoc.

2. Data: 2003-08-29 07:41:01

Temat: Re: Ganges?
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednynie usunąć chirurgicznie. Bardzo mi to przeszkadza, wyglada to dość
> nieestetycznie. Nie mogę nigdzie na ten temat znaleść informacji prosze

Drobna pomyłka - ta zmiana to ganglion.....
W googlach znajdziesz mnóstwo linków.
A leczenie chirurgiczne rzeczywiscie najskuteczniejsze.
Pozdrawiam.
Jola, z 3 centymetrową blizną na lewym nadgarstku po usunięciu ganglina
:))))

3. Data: 2003-08-29 16:22:01

Temat: Re: Ganges? a raczej ganglion
Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje też mniej radykalna metoda usunięcia:
- znajdź kogoś chętnego do pomocy, następnie niech pomocnik spróbuje MOCNYM
i NAGŁYM naciskiem rozdusić gangliona
- nie we wszystkich przypadkach udaje się i nawroty po takim samoleczeniu są
częste, ale uleczenie jest spektakularne i natychmiastowe
- niestety rozduszanie gangliona bardzo boli, więc pomocnik nie może być
osobą o "miekkim" charakterze
- znam takich, którzy potrafia sobie sami rozdusić tą paskudną torbielkę
(jeśli czegoś nie kręce jest to wytwór pochewki ścięgnistej wypełniony
płynna masa)

SzM

4. Data: 2003-08-30 12:33:22

Temat: Odp: Ganges? a raczej ganglion
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SzM <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:binuc1$bdk$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
> i NAGŁYM naciskiem rozdusić gangliona
> - nie we wszystkich przypadkach udaje się i nawroty po takim samoleczeniu

Jestem przykładem takiego nawrotu właśnie. W zeszłym roku, na skutek
nadwyrężenia nadgarstka własnie wyszło mi coś takiego. Zawijałam nadgarstek
na noc ciasno bandażem elastycznym, a w dzień przyduszałam, ale powoli i
znikło. Niestety właśnie teraz ponownie jestem posiadaczem tego nieładnego
wybrzuszenia, stosuję tą samą metodę i mam nadzieje, że poskutkuje.
Pozdrawiam
Mary

Przerwa w braniu pigułek
Fitoterapia-nauka