Odp: Grupa jalowych dyskusji

Data: 2002-02-02 23:31:42
Temat: Odp: Grupa jalowych dyskusji
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl>

> tez chcialbym byc spokojniejszy i dlatego zwracalem sie tu z prosba o
pomoc
> nie uspokaja mnie jednak stwierdzenie ze nie na ta grupe z takimi
problemami
> dlatego zastanawia mnie jej sens
>
> grzess
Rozumiem Cie, przejzalam Twoje posty, te dwa najwazniejsze i tez nie
potrafie odpowiedziec co to moze byc, co na to Wasz pediatra?
Moj maly lezal w szpitalu z podobnymi objawami, mial wtedy 14 miesiecy,
rowniez goraczke 39-40 stopni ,doktor stwierdzil ze to sprawka wirusow, nie
podawano mu antybiotykow, za to lakcid, glukoze, a po powrocie do domu
jeszcze przez kilka dni pojawial sie sluz w kale.
Lekarz powiedzial ze duzo dalo to, ze ja akurat karmie piersia, maly nie
przyjmowal zadnych pokarmow.
Wyniki w szpitalu mial nastepujace: Na 148,8 a K 4,11
Nie jestem lekarzem , zaluje:(najlepiej skonsultuj to z pediatra...
Pozdrawiam
Ula