Grupa jalowych dyskusji

1. Data: 2002-02-01 21:41:06

Temat: Grupa jalowych dyskusji
Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli jakakolwiek grupa z pl.sci. zsluguje na ten tytul, Ta wygrywa z kazda
o 3 dlugosci, ciagle te same tematy, tu placa, tym nie placa, ci biora
tamci, nie biora, lekarze to zboczency, pacjenci to idioci, a w usa jest
wspaniale itd.
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda!
M.Szopa

2. Data: 2002-02-02 00:31:54

Temat: Re: Grupa jalowych dyskusji
Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a i o porade lekarza tu bardzo trudno
wypowiadaja sie raczej osoby ktore cos zaslyszaly...

pozdawiam

grzess

3. Data: 2002-02-02 00:53:14

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> a i o porade lekarza tu bardzo trudno
> wypowiadaja sie raczej osoby ktore cos zaslyszaly...

nie mozna wystawic diagnozy w internecie
wiec jest to raczej pobozne zyczenie, ze
po przedstawieniu dolegliwosci, piszacy
otrzyma diagnoze oraz liste porad, czy'tez lekow
jakie powinien zazywac.
nie zapominajmy, ze to grupa dyskusyjna a nie
gabinet lekarski :-)
iwona

4. Data: 2002-02-02 01:33:23

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jakby nie bylo dyskutuje sie o medycynie i trudno dyskutowac
teoretyzujac...kazdy ma swoje problmy i prosi o rady...po to wlasnie sa
grupy dyskusyjne

grzess

5. Data: 2002-02-02 04:10:38

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

grzess wrote:

cut

Ta grupa dyskusyjna nie istnieje po to, by udzielac porad lekarskich,ale
by dyskutowac (jak sama nazwa wskazuje) na tematy medyczne.Jesli w ogole
mozna udzielac porad na odleglosc to sa od tego liczne astornyu
internetowe posiwecone tematyce medycznej.
Udzielanie porad jest ze strony grupowiczow-profesjonalistow
uprzejmoscia, a nie obowiazkiem. Pretensje, ze ktos komus nie poradzil
sa po prostu smieszne.
jotem

6. Data: 2002-02-02 13:23:13

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a i o porade lekarza tu bardzo trudno
> wypowiadaja sie raczej osoby ktore cos zaslyszaly...
>
> pozdawiam
>
> grzess

bo lekarze sa zajeci praca na 3-4 etatach zeby przezyc a nie zabawa w
internet...
nie kazdy ma dodatkowa prace zwiazana z siedzeniem przy kompie jak ja...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-02-02 18:29:48

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a3fc5b$sgv$1@news.tpi.pl>, k...@w...pl says...
> a i o porade lekarza tu bardzo trudno
> wypowiadaja sie raczej osoby ktore cos zaslyszaly...

Nie sadzisz chyba ze jakis lekarz bedzie na forum rozmawial o
konkretnych problemach konkretnej osoby. Raczej odpowie na prv i pogada
na prv. Jak potrzeba ci "tok szolu" to nie z lekarzami.

8. Data: 2002-02-02 19:53:01

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a i o porade lekarza tu bardzo trudno
> wypowiadaja sie raczej osoby ktore cos zaslyszaly...

Nie oczekuj tu gotowych porad. Zawod lekarza nie polega tylko na odtwarzaniu
podrecznikow, ktore notabene sa przeciez publicznie dostepne.
Pozwol ze Ci cos zacytuje, zwroc uwage na slowo wylacznie"

Kodeks Etyki Lekarskiej rozdzial "Jakość opieki medycznej" Art. 9.

"Lekarz może podejmować leczenie jedynie po uprzednim zbadaniu pacjenta.
Wyjątki stanowią nagłe sytuacje, gdy doraźna pomoc lekarska w formie porady
może być udzielona wyłącznie na odległość."

Pozdrawiam,
T.

9. Data: 2002-02-02 21:28:54

Od: "Harry Haller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkowicie się z Iwonką zgadzam .
Wartosciowa porada lekarska na podstawie kilku zdan na monitorze to iluzja
!!!
Nikt przy zdrowych zmyslach nie powienien takiej porady traktowac 100 %
serio.
Dolega wam cos - idzie do lekarza !!!
Raz tylko pogonilem goscia do Poradni Onkologicznej , jestem ciekaw czy byl.
Jesli to przeczyta to niech wysle mi maila jak sie sprawa skonczyla.

10. Data: 2002-02-02 22:20:00

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytajac nie oczekuje gotowych rad czy wrecz diagnozy...to czywiste
pytam po to aby zasiegnac opini lekarzy i wskazowek co dalej robic
jakiz ma wiec sens istnienie tej grupy?

pozdrawiam

grzess

ZŁAMANIE RĘKI