Odp: Grzybica pochwy

Data: 2000-08-09 22:00:41
Temat: Odp: Grzybica pochwy
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8mm589$59j$...@m...newsgate.pl...
> Bardzo czesto mam grzybice pochwy . Juz nie wiem co mam robic, prosze o
> pomoc. Moze ktos zna jakis lek, po ktorym pozbede sie tego swinstwa raz na
> zawsze.
> Myszka

Skoro miewasz czeste grzybice to pewnie z ich powodu jakies leki
stosujesz... nie ma lekow cudownych ale wiekszosc jest wystarczajaco
skuteczne...
zastanow sie lepiej nad powodem nawracania tej przypadlosci...
moze nie stosujesz zapisane kuracji do konca ?
moze czesto leczysz sie antybiotykami ?
moze stosujesz jakis plyny do higieny intymnej ?
moze masz cukrzyce ?
pozostaje jeszcze sprawa higieny osobistej i partnera...

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny