Helo!

1. Data: 2001-01-25 08:04:50

Temat: Helo!
Od: "PRYMUS" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uzależniony od internetu.
To chyba dobre uzależnienie...
Chociaż może bardziej od poczty e-mail ale jest spoko.
Aha i od muzyki jestem silnie uzależniony...:)

PRYMUS

2. Data: 2001-01-25 10:04:47

Temat: Re: Helo!
Od: "Igor Olszewski" <p...@h...mck.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PRYMUS" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Jestem uzależniony od internetu.

a od jakiego czasu na "nim" siedziesz i ile dziennie?

| To chyba dobre uzależnienie...

stary a "jedziesz" przez modem???

| Chociaż może bardziej od poczty e-mail ale jest spoko.

poczta powiadasz, ja od ok 4 lat siedze na ircu, i raz probowalem nie
ircowac i udalo mi sie 3 miesiace...

| Aha i od muzyki jestem silnie uzależniony...:)

no to mniej psuje oczy i mniejsze naklady finansowe pochlania...

--
PhAnToM

P...@i...pl
PhAnToM@IRCnet
http://www.phantom.wiaraa.pl

3. Data: 2001-01-25 10:05:26

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

na stronie www.infoholizm.prv.pl jest test sprawdzajacy uzaleznienie od
Internetu; mnie sie on nie podoba, ale byl reklamowany w TV w jakims
programie; wyszlo mi (co bylo dla mnie zaskoczeniem) ze nie jestem nawet w
najmniejszym stopniu uzalezniona. Chyba musze jego tworce zapytac o dokladne
wskazniki psychometryczne
pozdrawiam

4. Data: 2001-01-25 12:37:52

Od: "Igor Olszewski" <p...@h...mck.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> napisał w
wiadomości news:3a6fec31$1@news.vogel.pl...
> [...]
| programie; wyszlo mi (co bylo dla mnie zaskoczeniem) ze nie jestem nawet w
| najmniejszym stopniu uzalezniona. Chyba musze jego tworce zapytac o

"Odpowiedziałeś(łaś) twierdząco na 5 pytań.
Zdaje się, że powinieneś nieco ograniczyć swoje przesiadywanie przed
monitorem.
Póki co nie jest jeszcze źle, ale nie przesadzaj.
Może wyskocz od czasu do czasu, gdzies na spacer z pieskiem, albo na jakąś
imprezkę.
POMYŚL O TYM !!!!
"

Hmm mi to wyszlo...

ciekawe...

--
PhAnToM

P...@i...pl
PhAnToM@IRCnet
http://www.phantom.wiaraa.pl

5. Data: 2001-01-25 13:42:40

Od: "Zibi" <z...@m...bnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze obejrzec ten test, bo sam siedze dziennie po kilka godzin na czatach ,
a w soboty i niedziele to nawet po 12 godzin.

6. Data: 2001-01-26 10:13:58

Od: "Igor Olszewski" <p...@h...mck.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zibi" <z...@m...bnet.pl> napisał w wiadomości
| Musze obejrzec ten test, bo sam siedze dziennie po kilka godzin na czatach
,
| a w soboty i niedziele to nawet po 12 godzin.

Hmmm to ladnie, tez mialem takiego kumpla ktory wysiadywal na "chatach"
duuuzo czasu, az mu sie znudzilo bo przyszedl mu rachnek za telefon..
a btw testu to jakis shit...generowany bezsensownym algorytmem...

PhAnToM

P...@i...pl
PhAnToM@IRCnet
http://www.phantom.wiaraa.pl

7. Data: 2001-01-26 15:52:28

Od: "Zibi" <z...@m...bnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duuuzo czasu, az mu sie znudzilo bo przyszedl mu rachnek za telefon..
> a btw testu to jakis shit...generowany bezsensownym algorytmem...

No to ja mam chyba problem, bo posiadam lacze stale i rachunki za telefon sa
mi obce.
Zibi

8. Data: 2001-01-29 10:16:11

Temat: Odp: Helo!
Od: "saq" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejak
mysle ze jakiekolwiek uzaleznienie, z definicji jest zle ..hobby to co
innego :)))
pozdrawiam
saq

Użytkownik PRYMUS <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych