ze skrajnosci w skrajnosc?

1. Data: 2001-01-25 08:05:15

Temat: ze skrajnosci w skrajnosc?
Od: "Madusza" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos poradzi mi co zrobic jezeli z heroiny przeszlam na jedzenie
glownie slodyczy?
Z tym nie mozna postepowac jak z innymi nalogami... Bo nie odizoluje sie od
jedzenia , nie bede unikala ludzi, ktorzy jedza, a juz napewno nie bede
utrzymywac abstynencji.
Pytam calkiem serio.

2. Data: 2001-01-25 12:37:26

Temat: Re: ze skrajnosci w skrajnosc?
Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Jan 2001 09:05:15 +0100, Madusza napisał:
> [...]
>jedzenia , nie bede unikala ludzi, ktorzy jedza, a juz napewno nie bede

A ja calkiem serio odpowiadam :
Chcialbym przejsc z lenistwa w skrajny "kujonizm" .... :(

Innymi slowy, zazdroszcze Ci takiego przejscia i IMHO to jest
bezpieczniejsze niz poprzedni nalog ;)

POtem slodycze Ci sie znudza, zaczniesz jesc owoce.. qrcze.. zdrowo jak
nigdy...

IMO nic nie rob.,. jedz slodycze.. ale oczywiscie NIE tylko ;)

Pawel -PAPIK- Pomorski
E-MAIL : p...@i...net
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
UIN: 48215626, GG: 70701

*
Jesli spamuje, to tylko w alkoholowym zamroczeniu (2 piwa i sie glowa kiwa).

3. Data: 2001-01-25 13:41:48

Od: "nawrocki" <n...@g...netia.pl> szukaj wiadomości tego autora

to faktycznie paskudne uzależnienie, z tego powodu wiele osob zaczyna
stosować
amfetaminę aby zabić skutki nadmiernego jedzenia czekolady.

4. Data: 2001-01-25 13:41:56

Od: "nawrocki" <n...@g...netia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> POtem slodycze Ci sie znudza, zaczniesz jesc owoce..

chyba nigdy nie byłeś uzależniony, to się nie nudzi tylko nadaje się na
detox

5. Data: 2001-01-26 07:42:56

Od: "Dany alkoholik" <t...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Madusza" <s...@g...pl> pisze miedzy innymi:

> [...]
od
> jedzenia , nie bede unikala ludzi, ktorzy jedza, a juz napewno nie bede

Przedewszystkim nie traktuj tego jak problemu, bo to tylko pogorszy.
Poza tym postaraj sie zaobserwowac, w jakich momentach wsuwasz
czekoladki i jakiego efektu oczekujesz.
Po prostu sie zaprzyjaznij sama ze soba, postaraj sama siebie
polubic i zrozumiec - teraz, kiedy mozesz byc z siebie naprawde
dumna i zadowolona, nadszedl czas, ze masz wszelkie prawo
i podstawy, zeby siebie sama tez pokochac.
I nie badz zbyt surowa wobec siebie - usmiech z buzia wysmarowana
czekoladka ma szczegolny urok ! :-)

Dany

6. Data: 2001-01-26 07:43:11

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Jan 2001 14:41:56 +0100, nawrocki napisał:
>chyba nigdy nie byłeś uzależniony, to się nie nudzi tylko nadaje się na
>detox

Jestem uzalezniony :
- komputery
- lenistwo
- potrzeba bycia NIE samemu (rachunki tel, mnie zabija kiedys)
- slodycze (glownie wafelki torcikowe.. mniam..)
- ostatnio.. ehh.. piwo.. (2 dziennie...)

:))

7. Data: 2001-01-26 12:17:02

Od: "Jarosz" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - slodycze (glownie wafelki torcikowe.. mniam..)
> - ostatnio.. ehh.. piwo.. (2 dziennie...)

znam ten brcie ... ze nam jest tak samo :```(

JArosz

PS. no tyle ze rachunki mnie nie zabiją

8. Data: 2001-02-05 08:16:48

Temat: Odp: ze skrajnosci w skrajnosc?
Od: "Madusza" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i podstawy, zeby siebie sama tez pokochac.
> I nie badz zbyt surowa wobec siebie - usmiech z buzia wysmarowana

Dzięki Dany! Uśmiecham sie mile do ciebie i zjem batonika w twojej intencji
Magdalena

Helo!
dziewczyna
sytuacja spoleczna dziecka alkoholika