Odp: ILE KOSZTUJE APARAT USG?

Data: 2001-03-12 20:17:29
Temat: Odp: ILE KOSZTUJE APARAT USG?
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl>

No coz Aspen to na pewno nie rolls royce wśrod aparatow usg raczej mercedes
czy BMW . Sekwoja i elegra to śa Rolls royce.
Poza tym jestes w błedzie ale ja znam człowieka który kupił Aspena do
prywatnej praktyki . Znam tez czlowieka ktory ma elegre w prywatnej
praktyce. Tylko tam badanie nie kosztuje 50 zł tylko 200 zł .A ludzi nie
brakuje.
Doctore

Użytkownik Wladyslaw Gawel <v...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com...