"Internetowe" samobojstwo

1. Data: 2000-02-24 22:30:36

Temat: "Internetowe" samobojstwo
Od: "Agape" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila uslyszalem w TV (monitor wiadomosci) cos takiego:
Jakis facet (chyba z Norwegii) poszukiwal przez internet osoby ktora
rzucilby sie z nim w przepasc. Jak sie okazalo chetnych nie brakowalo.
Wybral pewna dziewczyne z Austrii. Oplacil jej przyjazd do Norwegii gdzie
odbyl sie skok. Ciala znaleziono dzieki innej dziewczynie, ktora (z tego co
pamietam) byla wczesniej z nim umowiona na popelnienie samobojstwa, poniewaz
jednak facet wybral inna dziewczyne z ktora sie rzucil w przepasc,
poinformowala o tym policje.

Jakies komentarze?
Bo ja jestem tak oslupialy po tej informacji, ze sie powstrzymam.

Pozdrawiam
--Agape--

1. Data: 2000-02-25 05:16:06

Temat: Odp: "Internetowe" samobojstwo
Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Różnorodność we wszechświecie :) ... Nie takie rzeczy widziano ... i nie
takie się jeszcze zobaczy.

Pozdrawiam
Reg

1. Data: 2000-02-25 12:04:56

Temat: Re: "Internetowe" samobojstwo
Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agape <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:894c51$hi$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> poinformowala o tym policje.
>
> Jakies komentarze?
> Bo ja jestem tak oslupialy po tej informacji, ze sie powstrzymam.

Pewnie chcieli być "kultowi" -to teraz modne słowo.

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-25 18:33:26

Od: Piotr K. <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Feb 2000 05:16:06 GMT, "Regulus" <r...@p...onet.pl>
wrote:

>Różnorodność we wszechświecie :) ... Nie takie rzeczy widziano ... i nie
>takie się jeszcze zobaczy.

Ja bym im obojgu dał nagrodę im. Karola Darwina

Piotr K.
_____________________
p...@i...com.pl
"...one man's mundane and desperate existence
is another man's technicolor"
/ Tick, "Strange Days" /

1. Data: 2000-02-25 23:17:06

Od: "sŁoNeCzKo" <s...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poinformowala o tym policje.
>
> Jakies komentarze?
> Bo ja jestem tak oslupialy po tej informacji, ze sie powstrzymam.

To nie pierwsze internetowe samobojstwo o jakim slyszalam , kilka lat temu
gdzies za granica nie pamietam dokladnie gdzie popelnilo za nakazem jakiegos
internetowego "goru" ok.40 osob.
Idioci.
Ania

1. Data: 2000-02-26 12:05:44

Od: "Marek Kuzmicki" <m...@l...um.bielawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja bym im obojgu dał nagrodę im. Karola Darwina
Wiem ze troche offtopic, ale moze ktos zna strone, na ktorej mozna poczytac
takie historie? Wiem, ze jest strona, ktora opisuje takie "dziwne"
przypadki.

1. Data: 2000-02-27 08:49:52

Od: "Tomasz Puławski" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poinformowala o tym policje.
>
> Jakies komentarze?
> Bo ja jestem tak oslupialy po tej informacji, ze sie powstrzymam.

Cóż. To był chyba ich świadomy wybór...

1. Data: 2000-02-28 13:07:12

Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukasz pomysłu?

Reg

1. Data: 2000-02-28 13:14:37

Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż. To był chyba ich świadomy wybór...

"świadomy" - to bardzo bardzo "płynne" pojęcie...

...człowiek może być świadomy, że 2x2=4...

...dopóki się nie dowie, że to "za dokładnie".

Pozdrawiam
Reg

1. Data: 2000-03-03 20:26:38

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Puławski" <h...@p...com> wrote in message

> Cóż. To był chyba ich świadomy wybór...

Dokladnie. Nie wiem dlaczego od razu wszyscy to oceniaja. Co to kogo
obchodzi, kto zrobil coś ze swoim zyciem.

Pajonk

low sensory threshold
jestem nowa
Kobieta