low sensory threshold

1. Data: 2000-02-24 21:34:59

Temat: low sensory threshold
Od: "Rozwarzewscy" <n...@o...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze juz kiedys o to pytalam. Ktos mi wowczas odpowiedzial, ze zwrot ten
oznacza "wysoki stopien czuciowy". Problem polega na tym, ze nie jestem w
100% przekonana, czy jest to dobre i jednoczesnie fachowe okreslenie. Na
pewno oddaje znaczenie, ale czy jest terminem fachowym? Bardzo koniecznie
musze miec taka pewnosc. Bede bardzo zobowiazana za pomoc.
Monika

1. Data: 2000-03-08 15:47:05

Temat: Re: low sensory threshold
Od: "Eloa" <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozwarzewscy napisał(a) w wiadomości: <7uht4.2154$WD.46275@news.tpnet.pl>...
> [...]
>pewno oddaje znaczenie, ale czy jest terminem fachowym? Bardzo koniecznie
>musze miec taka pewnosc. Bede bardzo zobowiazana za pomoc.

Niski prog czuciowy.

jestem nowa
Kobieta
yo