"Ja" nr1

1. Data: 2002-03-01 22:51:16

Temat: "Ja" nr1
Od: "Jar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtam

Pozwole sobie puszczac seryjki pytan do was, dzieki ktorym ewentualne
odpowiedzi nakieruja mnie na (...) w zyciu.

1. Stracilem cos cudowngo, cos co ciagnie cala cywilizacje do przodu i
kazdego z nas...ciekawosc...byl jeszcze niedawno okres w moim zyciu gdzie
szukalem odpowiedzi na dylematy natury egzystencjalnej ,duchowej i wogule
calego kosmosu. Musze przyznac ze uzyskalem wiele odpowiedzi jasnych i
niejasnych,podanych na talezu oraz tych ktore sam musialem wydedukowac nie
wazne... dzis po ok 7 latach mam metlik=pustke w glowie i stracilem
zainteresowanie wszystkim!! Nawet moja ukochana fizyka! Jest jakis sposob
aby przywrocic dawny zapal do pochlaniania wiedzy???
lat 25

1. Data: 2002-03-02 17:26:43

Temat: Re: "Ja" nr1
Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mam metlik=pustke w glowie

Nie rozumiem...
Masz w glowie metlik czy pustke?

Ferdynand

1. Data: 2002-03-02 17:50:58

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1) Ciekawość wcale nie jest czymś cudownym.
2) Może się zmieniłeś. Nie do końca odnajdujesz się w nowej rzeczywistości i
myślami wracasz do czasów Twojej świetności. To błąd.
3) Tobie brakuje wiary w siebie samego i jeszcze czegoś (?)...

pozdrowienia
niebieski tropiciel

1. Data: 2002-03-02 18:40:36

Od: radnor <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Mar 2002 18:50:58 +0100, "niebieski tropiciel"
<w...@p...onet.pl> wrote:

>1) Ciekawość wcale nie jest czymś cudownym.
>2) Może się zmieniłeś. Nie do końca odnajdujesz się w nowej rzeczywistości i
>myślami wracasz do czasów Twojej świetności. To błąd.
albo po prostu "dorsłeś", czy raczej - dojrzałeś. przestałeś zadawać
sobie kolejne pytania, doszukiwać się dziury w całym, starać się
zrozumieć coś, co często i tak wykracza poza granice naszego poznania,
a zacząłeś doceniać to, co masz dziś...

--
+-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

1. Data: 2002-03-02 20:10:16

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jar" <k...@p...onet.pl> napisał

> Pozwole sobie puszczac seryjki pytan do was, dzieki ktorym ewentualne
> odpowiedzi nakieruja mnie na (...) w zyciu.

Seria pytań do jak strzały z broni maszynowej ;)
Myślę, że jalepszym wyjściem jest nadal poszukiwanie
bez ukierunkowywania sensu życia de facto własnego.

> [...]
> szukalem odpowiedzi na dylematy natury egzystencjalnej ,duchowej i wogule
[cut...]

Może odnajdziesz coś innego lepszego, życie trwa nadal. Na początek zaciekaw
się światem wokół siebie a kosmos zostaw swojemu losowi :-)))

Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-02 20:26:48

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) Ciekawość wcale nie jest czymś cudownym.

zależy w jakim kontekście, w tej sytuacji raczej potrzebna jest ciekawość - 'apetyt
na życie'

> 2) Może się zmieniłeś. Nie do końca odnajdujesz się w nowej rzeczywistości i
> myślami wracasz do czasów Twojej świetności. To błąd.

a jak nie popełniać tego błedu? w końcu kiedy człowiekowi źle, to z miłą chęcią
wspomina 'dobre czasy' i w ten sposón chociaż trochę
się dowartościowywuje...

> 3) Tobie brakuje wiary w siebie samego i jeszcze czegoś (?)...

nieoczywistego postrzegania świata?

pozdrowionka
Mela
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-04 13:41:55

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zależy w jakim kontekście, w tej sytuacji raczej potrzebna jest
ciekawość - 'apetyt na życie'

Nie sądzisz, że w TYM kontekście ciekawość zawiodła ?

> a jak nie popełniać tego błedu? w końcu kiedy człowiekowi źle, to z miłą
chęcią wspomina 'dobre czasy' i w ten sposón chociaż trochę
> się dowartościowywuje...

Budowanie pozytywnego wizerunku niesie wielkie ryzyko - poczucie własnej
ważności. Natomiast budowanie pozytywnego wizerunku przy pomocy tęsknoty do
czasów swojej świetności to moim zdaniem nienajlepszy pomysł .

> nieoczywistego postrzegania świata?

:-) Miałem na myśli coś innego. Co, to już do wiadomości autora na priv
(jeśli zechce).

pozdrawiam
niebieski tropiciel

1. Data: 2002-03-05 17:59:11

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sądzisz, że w TYM kontekście ciekawość zawiodła ?

może nie tyle zawiodła co on ją stracił, i powinien na nowo ją w sobie obudzić

> Budowanie pozytywnego wizerunku niesie wielkie ryzyko - poczucie własnej
> ważności. Natomiast budowanie pozytywnego wizerunku przy pomocy tęsknoty do
> czasów swojej świetności to moim zdaniem nienajlepszy pomysł .

nie kwestionuję tego że to jest błąd tylko pytam jak go nie popełniać

> :-) Miałem na myśli coś innego

domyślam się :o) odniosłam to do siebie bo mam ten sam problem ;o)

pozdry
Melandra
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-16 03:30:08

Temat: Odp: "Ja" nr1
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jar <k...@p...onet.pl>
> [...]
> szukalem odpowiedzi na dylematy natury egzystencjalnej ,duchowej i wogule
[...]

~~
W zyciu kazdego czlowieka wczesniej czy pozniej nastepuje taki etap.
Przestajemy szukac odpowiedzi na pytania natury egzystenjalnej ( niekoniec
znie calkowicie wyrzekamy sie tego typu przemyslen). Tracimy wtedy cos waz
znego, ale nagroda za to jest przystosowanie. I mysle ze to jest najwaznie
jsze.

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

uj