Re witam

1. Data: 2002-03-01 20:33:09

Temat: Re witam
Od: "Marek" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje za cieple przyjecie. Na razie staram sie zlapac watki
(niektore bardzo ciekawe), choc przyznam troche czasu brakuje. Nie jestem
fachowcem, startuje raczej w kategorii "zainteresowany". Pozdrawiam.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-02 20:21:54

Temat: Re: Re witam
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <k...@h...pl> napisał

> Serdecznie dziekuje za cieple przyjecie.

Szkoda ominęło mnie to :-( ale ja też witam Cię!!!

> Nie jestem fachowcem, startuje raczej w kategorii "zainteresowany".

Moja mała uwaga, nie będąc profesjonalistą zwracasz się w kolejnym wątku
tylko do fachowców.
Zainteresowani amatorzy mogą mieć ciekawe spojrzenie na problem, własne
doświadczenia życiowe itd. nie powinieneś negować nikogo :-)

Masoneczka vel Ania

just a trial
agorafobia
EFEBOFILIA?