Jajo na miekko

1. Data: 2000-01-10 19:05:03

Temat: Jajo na miekko
Od: "Michał Marcinkowski" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile minut trzeba gotowac?

1. Data: 2000-01-10 21:01:18

Temat: Re: Jajo na miekko
Od: E...@a...com szukaj wiadomości tego autora

In article <z3qe4.7912$X3.139000@news.tpnet.pl>,
"Michał Marcinkowski" <t...@t...com.pl> wrote:
> Ile minut trzeba gotowac?

3 (trzy)

<eva>

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-01-10 21:17:42

Od: "kula" <q...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja przedmowczyni podala ci niezbyt dokladne informacje

owszem 3 minuty , jezeli jajo wrzucasz do wrzatku , jezeli jednak
wrzucasz jajo do wody zimnej gotujesz je 5 minut od zagotowania sie wody

2 metoda gotowania jajka na miekko jest troszke czasochlonna poniewaz musisz
czuwac przy garnku i obserwowac kiedy woda zacznie sie gotowac , tak wiec
polecam metode pierwszo

1. Data: 2000-01-10 21:56:25

Od: "Slavek S." <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Zgotuj wode, jajko nakluj (z mniej ostrej strony, aby w czasie gotowania
nie peklo), wrzuc jajko do gotujacej wody i gotuj dokladnie 3 min. i na
stol. Jest to takie jak ja lubie; z lekkim "glutem".

pozdrawiam,

Slaw

1. Data: 2000-01-10 21:58:15

Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I gdy juz, to chyba na odwrót?

Czas zalezy od wielkości jajka - ja generalnie jak wrzucam do wrzątku (niby
łatwiej, ale czasami pękają) czekam ok. 4 minut. Jak do zimnej, 1.40 do 2.00
minut. Swoją droga w Anglii jedne gośc zamordował drugiegi, gdyż ten
pierwszy podgotował mu jajka przez rózny czas, i nas zbiedny Angol wariował,
bo nie był w stnaie ustalić dlaczego nigdy mu nie wychodzą. jak wyszło na
jaw, to zaciukał współmieszkańca.

Użytkownik kula <q...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85dhr9$eja$...@s...man.poznan.pl...

1. Data: 2000-01-10 22:02:58

Od: "kula" <q...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M napisał(a) w wiadomości: <85dkaf$m8m$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>I gdy juz, to chyba na odwrót?

dzieki!

teraz wiem dlaczego raz jajko jest surowe , a drugi na twardo

1. Data: 2000-01-11 06:23:39

Temat: Odp: Jajo na miekko
Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek S. <s...@u...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@u...net...
> [...]
gotowania
> nie peklo), wrzuc jajko do gotujacej wody i gotuj dokladnie 3 min. i

Mozna dodac, ze aby jajka nie pekaly, woda powinna byc posolona. Ale
naklucie jest bardziej skuteczne.

Lilla

1. Data: 2000-01-11 07:39:32

Od: Robert Wisniewski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slavek S." wrote:

> [...]
> nie peklo), wrzuc jajko do gotujacej wody i gotuj dokladnie 3 min. i na
> stol. Jest to takie jak ja lubie; z lekkim "glutem".

Jako ze ja jajka wyjmuje wczesniej z lodowki, wiec musze je gotowac
dokladnie 5 minut (od momentu wrzucenia do wrzatku).

Robert w

1. Data: 2000-01-11 08:33:53

Od: bartek <b...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do zimnej wody - maly garnek, tak by tylko przykrywal jajka, waski; palnik
sredni z luchenki i dokladnie 300 sekund od wstawienia na gaz. 5 minut od
zagotowania wyjda na twardo.

1. Data: 2000-01-11 11:40:08

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja metoda:

- gotuje wode, w tym czasie jajko (z lodowki) myje sie pod strumykiem
cieplej wody z kranu.

- wrzucam do wrzatku i gotuje rowno 4 minuty.

Wychodzi bialko sciete (ale nie twarde), zoltko nie.

MJ

Naprawa piekarnika gazowego (warszawa)
Gratin Dauphinois
szampan