Odp: Jak pozbyc sie?

Data: 2001-11-28 20:04:23
Temat: Odp: Jak pozbyc sie?
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl>

Ulinka <u...@i...pl> napisała:
> Niedawno rozstalam sie z mezczyzna - bylo mi zle, ale to On podjal ta
decyzje.
> Prawdziwy bol przezylam dopiero kiedy sie dowiedzialam, ze ma inna.
> Jak pozbyc sie bolu, ktory wywoluje widok jego i jej ?
> Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim
rady.

Czy pozbyc sie? Moze wlasnie teraz trzeba przezyc ten bol, by pozniej bylo
lepiej?
Wiem, pisac mi niby latwo...
Wydaje mi sie, ze jesli zwiazek sie skonczyl, to chyba potrzebny jest czas
zaloby. Tak jak po smierci kogos bardzo bliskiego. Czy jesli sie wejdzie w
nowy zwiazek bez tej zaloby (jak chyba Twoj Byly), to nie bedzie "powtorka z
rozrywki"? Ze partner zamiast szczuplego, bedzie np. puszysty? To ma
mniejsze IMHO znaczenie. Czy nie bedzie tak, ze zmieni sie fizycznie
partner, a problemy w relacjach pozostana bardzo podobne? Natomiast, czy po
glebokiej zalobie Czlowiek nie rozpocznie nowego, lepszego zycia? Czy nie
bedzie w stanie swiadomie zbudowac nowego lepszego zwiazku?
Trzymaj sie !!!
Marek