Jak stworzyć idealnego mężczyznę?

1. Data: 2001-08-30 11:29:25

Temat: Jak stworzyć idealnego mężczyznę?
Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Skoro juz rozmawiamy o szczesliwych kobietach patrzmy, co trzeba, aby byla
jeszcze szczesliwa:

"Jest czuły, wierny, hojny, opiekuńczy, pracowity i swojej partnerce poświęca
mnóstwo czasu - słowem idealny mężczyzna. Mrzonka? Niekoniecznie. Pewna
Angielka opracowała program, który - jak obiecuje - pozwoli paniom na
wychowanie mężczyzn ich życia...
Londyński "Evening Standard" wyjaśnił dzisiaj szczegóły tego
przedsięwzięcia. Mężczyznę wychowuje się, stosując punktowy system kar i
nagród, bo podobno tylko takie kryteria panowie w ogóle są w stanie zrozumieć.
W każdym roku kalendarzowym wychowywany mężczyzna musi zdobyć co najmniej 313
punktów. Jeśli tego nie dokona, dostanie żółtą kartkę, a po trzech takich
kartkach pani powinna z nim nieodwołalnie zerwać.
Punkty mężczyzna może dostać za wiele pożądanych zachowań. Czuły gest w
miejscu publicznym daje mu sześć punktów, ofiarowanie pani kwiatów bez
specjalnej okazji - również sześć. Za to przejawy nieposłuszeństwa są karane
odebraniem ośmiu punktów, podobnie jak bezczelne uwagi. Mężczyzna, który
zdobędzie 313 punktów, dostaje złotą gwiazdkę. Otrzymanie trzech złotych
gwiazdek kończy trening - mężczyzna jest już wystarczająco wychowany. Twórczyni
tego systemu, 24-letnia Tanya Sassoon, nie przewiduje analogicznej wersji dla
kobiet. - Panie są już przecież doskonałe - mówi Tanya z uśmiechem."

23.08.2001
http://wiadomosci.interia.pl/news?inf=167109

Chlopaki, wszyscy mamy jeszcze szanse!

;)

Pozdrawiam
Jeszcze baz punktow oraz zlotych gwiazdek ale i bez zoltych kartek
--
Zelig9

1. Data: 2001-08-30 11:36:45

Temat: Re: Jak stworzyć idealnego mężczyznę?
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kobiet. - Panie są już przecież doskonałe - mówi Tanya z uśmiechem."

No popatrz - taka młoda a już taka mądra;)

> [...]
>
> ;)
>
> Pozdrawiam
> Jeszcze baz punktow oraz zlotych gwiazdek ale i bez zoltych kartek

Szczęśliwy człowiek:)
Tak trzymać.
Eva

1. Data: 2001-08-30 11:40:14

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 7...@n...onet.pl, z...@p...onet.pl at
z...@p...onet.pl wrote on 30-08-01 13:29:

Mężczyznę wychowuje się, stosując punktowy system kar i
> nagród, bo podobno tylko takie kryteria panowie w ogóle są w stanie zrozumieć.

A ja slyszalam, ze jednak najlepsze jest warunkowanie pozytywne:)

> W każdym roku kalendarzowym wychowywany mężczyzna musi zdobyć co najmniej 313
> punktów. Jeśli tego nie dokona, dostanie żółtą kartkę, a po trzech takich
> kartkach pani powinna z nim nieodwołalnie zerwać.
/ciach/
> Zelig9

I to jest zdecydowana wada - trzeba by wytrwac w programie 3 lata. Powinno
byc jeszcze jakies krzterium krotkodzstansowe, np. minimalna ilosc punktow
na tydzien:)))
Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-08-30 11:47:25

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

zelig9:
> ...Twórczyni tego systemu, 24-letnia Tanya Sassoon,
> nie przewiduje analogicznej wersji dla kobiet....

TS powinna sie leczyc. Im szybciej tym wieksze szanse
na skutecznosc ew terapii. :)))))

Czarek

1. Data: 2001-08-30 11:49:50

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" :

> Mężczyznę wychowuje się, stosując punktowy system kar i
>
> A ja slyszalam, ze jednak najlepsze jest warunkowanie pozytywne:)

A o tej metodzie słyszałaś, Joasiu ? :
W dzień dobrze karmić a w nocy spuszczać z łańcucha ;))) ?
Eva

1. Data: 2001-08-30 11:52:48

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> Witam:)

*również :-)

> Skoro juz rozmawiamy o szczesliwych kobietach patrzmy, co trzeba, aby byla
> jeszcze szczesliwa:

*jeden z opisów "szczęśliwa kobieta" i "jak stworzyć idealnego mężczyznę"
należałby zlikwidować po wsze czasy :)))))
który? :))))

*głosuję za wykreśleniem fragmentu o szczęśliwej kobiecie z podręcznika
PO WSZE CZASY!!!!!
ZE WSZYSTKICH CHORYCH I ZDROWYCH MÓZGÓW RÓWNIEŻ!!!!

pozdry
defric :o)

P.S.
> "Jest czuły, wierny, hojny, opiekuńczy, pracowity i swojej partnerce
poświęca
> mnóstwo czasu"

*bułahahahahhaaaa :))))))))))

1. Data: 2001-08-30 13:33:08

Od: "Zyczliwy" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <zelig9
> "Jest czuły, wierny, hojny, opiekuńczy, pracowity i swojej partnerce
poświęca
> mnóstwo czasu - słowem idealny mężczyzna. Mrzonka? Niekoniecznie.

tak niekoniecznie - tez go znam,
i powiem wam w sekrecie bo was lubię a jego dziś tu nie ma -to Marsel

Zyczliwy

1. Data: 2001-08-30 15:08:06

Od: "Happy Jack" <j...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Biedna kobieta..... Za duzo jej sie wydaje....
Co widac po doswiadczeniach z mezczyznami wynikajacymi z jej wieku....
Szkoda mi jej i tych naiwnych ktore jej uwierza.

Jacek

1. Data: 2001-08-30 15:18:37

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyczliwy" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <zelig9
> poświęca
>
> tak niekoniecznie - tez go znam,
> i powiem wam w sekrecie bo was lubię a jego dziś tu nie ma -to Marsel
>
> Zyczliwy

Qrcze, zaczynam być zazdrosna;))).
Dużo jeszcze takich ideałów:) ?

Ale, ale - wolałabym żeby to Wasze Panie o Was tak napisały...;)
Eva

1. Data: 2001-08-30 15:19:42

Temat: Odp: Jak stworzyć idealnego mężczyznę?
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> "Jest czuły, wierny, hojny, opiekuńczy, pracowity i swojej partnerce
poświęca
> mnóstwo czasu - słowem idealny mężczyzna. Mrzonka? Niekoniecznie.

Ha! To mój! Wczoraj, jak ja byłam w pracy, a on nie, zrobił pyszny obiad! I
nie jest to zachowanie wyjątkowe, on tak ma... Wprawdzie nie kupuje mi co
rusz róż, ale jest kochany.

"Dziewczyny, macie małe rybki w głowach!"
(by Tata)

Szczęśliwa kobieta
Re: Szczęśliwa kobieta
ksiazka...
pytanie do studentow wieczorowych studiow
I po co to wszystko ?!