Re: Szczęśliwa kobieta

1. Data: 2001-08-30 11:17:17

Temat: Re: Szczęśliwa kobieta
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Twister" napisał w wiadomości:

> A może powinno być "Mądra kobieta".
> I dlaczego sądzisz, że tak nieciekawie wygląda u niej wypełnianie
> "obowiązków małżeńskich" ? :

nie wyraziłam swojego zdania na temat fragmentu poręcznika,
nie narzucaj mi sądów

może dla niej ciekawie
dorosła kobieta - jej wybory
kocha takie życie - takie jej odpowiada - takie wartości przyjęła - spoko
ale dlaczego takie pierdoły ma czytać moje dziecko w szkole???!!!!!!!

pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-08-30 11:33:07

Od: "Twister" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> ale dlaczego takie pierdoły ma czytać moje dziecko w szkole???!!!!!!!

Ale chyba to nie jest fragment podręcznika?

1. Data: 2001-08-30 11:35:37

Od: "mfabij" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-30 11:36:26

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

defric:
> ale dlaczego takie pierdoły ma czytać moje
> dziecko w szkole???!!!!!!!

Zgoda, to byloby bezsensowne marnowanie czasu i kasy.

BTW wciaz ten watek lobotomii przewija sie ostatnio. :)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-08-30 11:44:33

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Twister" pyta:

> Ale chyba to nie jest fragment podręcznika?

*fragment podręcznika

pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-08-31 09:00:14

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"defric" <d...@w...pl> wrote in message news:9ml8nc$gsl$1@h1.uw.edu.pl...

> Użytkownik "Twister" pyta:

> *fragment podręcznika

ffuuuuuujjjjjjjjj

Dzieci do lat 18 nie powinny mieć religii
moim skromnym zdaniem

1. Data: 2001-08-31 09:00:57

Od: "mfabij" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci do lat 18 nie powinny mieć religii
> moim skromnym zdaniem

Zgadzam się!!! Poza tym uważam, że należało wpajać dzieciom zasady moralne i
etyczne, ponadczasowe i uniwersalne, a wiarę i religię niech sobie wybiorą
jak dorosną...

1. Data: 2001-09-06 20:21:49

Od: "Smash Girl" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się!!! Poza tym uważam, że należało wpajać dzieciom zasady moralne
> etyczne, ponadczasowe i uniwersalne, a wiarę i religię niech sobie wybiorą
> jak dorosną...

Popieram to. Wlasciwie moze nie powinnam ale popieram. Przeciez mi jako
mlodej osobie kazdy wpaja ze mam nalezec do danego kosciola czy religii. a
ja nie chce zeby mna tak kierowano. Sama powinnam chyba dojsc do jakichs
wnisokow i byc pewna ze to akurat ta religia.
Bo to chyba normalne ze w wieku np 15 lat poszukuje sie samemu? :)

--
Smash Girl
<www.onlyoffspring.z.pl>

ksiazka...
pytanie do studentow wieczorowych studiow
I po co to wszystko ?!
PROSZE O POMOC!!! Wokalistka znajomego mi zespolu chce odejsc!
Ludzie sa jeszcze nermalni ludzie na ktorych mozna polegac..