Jak wszyscy to ja też!

1. Data: 2001-11-07 18:14:32

Temat: Jak wszyscy to ja też!
Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiła nam się listopadowa moda na przedstawianie, więc i ja się dołączę
bo w sumie też jestem nowy, a już zdążyłem nakrzyczeć na kilka osób ;)))))
A to przecież nieładnie, bo powinien przed otworzeniem swoich plugawych i cy
nicznych ust, powiedzieć pierwej do kogo usta owe naleza.

A więc Maciek "Bracken" Lasoń jest osóbką o mocno podejrzanej reputacji, poc
hodzącą ze Słupska, a studiującą w Poznaniu, na UAMie - pierwotnie politolog
ię a od tego roku w ramach ITS (politologiczniekulturoznawczodziennikarskops
ychologicznie)
i w związku z tym ostanim członem zajrzałem na listę.
Spodobało mi się, więc chyba zostanę na dłużej.
Na psychologii nie znam się prawie wcale, ale chętnym do nauki bardzo - i ho
pe, że pomożecie ;)
Pozdrowienia dla all + jak któs jest to dla WNS-UAM.
Przepraszam, że się wczesniej nie przedstawiłem.
( o Boże - znów przepraszam - już widzę jak towarzysz Mimir ostrzy
pazury, aby na podstawie mojego przepraszania powiedzieć
coś o mojej jaźni ;)))))))))))0 )

--
Bracken
<~--------------------------------------------~>
Vladimir Nabokov wrote:
...odrębność stanowi jedną z podstawowych reguł życia.
Człowiek egzystuje tylko wtedy, gdy jest odizolowany od otoczenia.
Musimy w niej tkwić, bo w przeciwnym razie czeka nas zguba.

1. Data: 2001-11-07 18:46:27

Temat: Odp: Jak wszyscy to ja też!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bracken <l...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sbtm2$hgq$...@f...man.torun.pl...
Witaj.
Zauwazylem, ze rzeczywiscie nasza grupka sie rozrasta. Mam nadzieje, ze
frekwencja bedzie coraz barddziej obfita i zaszczyci nas jeszcze cale
mnostwo listowiczow.
Jeszcze raz wiec witam Ciebie serdecznie w gronie nie zawsze normalnych,
podobno :-), ludzi.
Mam tez cicha nadzieje, ze spotkamy sie na spotkaniu w Wawce.

Pozdrawiam i sciskam serdecznie, Homer

1. Data: 2001-11-07 18:58:15

Temat: Re: Jak wszyscy to ja też!
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bracken przedstawia sie rychlo w czas :)

[cut]
> Przepraszam, że się wczesniej nie przedstawiłem.
> ( o Boże - znów przepraszam - już widzę jak towarzysz Mimir ostrzy
> pazury, aby na podstawie mojego przepraszania powiedzieć
> coś o mojej jaźni ;)))))))))))0   )

O jazni jak o jazni, ale czuje ze o "kompres" moze zahaczyc :-)
O moj ty Jezusku tlusciutki, jak ja uwielbiam tych wszystkich niezwykle z
siebie zadowolonych "oswieconych", "wybranców Bozych", zwlaszcza tych, którzy
to wszem i wobec z razaca skromnoscia oglaszaja :-))

> --
> Bracken

Saulo (Jeden Wielki Kompres)

1. Data: 2001-11-07 19:38:01

Od: "Harry'nka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A więc Maciek "Bracken" Lasoń

Lasoń !!!!!!!?????????
Czy wiesz, że na Śląsku to sławne nazwisko ???
1. Aleksander Lasoń - współczesny kompozytor wielu, wielu dzieł
2. Jego starszy syn - Krzysztof Lasoń - obecnie student, gra na skrzypcach i
jest absolwentem (chyba jak większość Lasoniów ze Śląska) Ogólnokształcącej
Szkoły Muzycznej w Bytomiu
3. Młodszy syn - Stanisław Lasoń - uczeń OSM, gra na wiolonczeli w Polskiej
Młodzieżowej Orkiestrze Symfonicznej tejże budy, twórca Tria Fortepianowego,
które niedawno miało swą premierę w Radiu Katowice o godz.11:55 !! (wysłuc
hałam w całości); a przy okazji kolega z klasy
4. a jego dziadek grał w jakiejś Śląskiej Orkiestrze czy coś takiego.

To chyba tyle ile pamiętam.
Pozdrowionka
Harry'nka
---------------
Gdy uda Ci się Twoją rzeczywistość potraktować jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

1. Data: 2001-11-07 21:43:35

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

jak juz mowa o mnie, to nie jest moja rola zadna krytyka...a o Jazni to byla
wtedy wzmianka :))))
Poza tym piszesz ze jestes z Poznania i ja rowniez, tyle ze ja studiuje na
Politechnice,
Jak bedzie wiecej osob z Poznania to bedzie mozna urzadzac pozniej "polemiki
psychologiczne" w knajpach :-)))))

Mimir

1. Data: 2001-11-07 21:55:07

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedziemy do Poznania?
To już obrzydliwe :-)))
eTT

1. Data: 2001-11-07 22:15:38

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Politechnice,
> Jak bedzie wiecej osob z Poznania to bedzie mozna urzadzac

Poznań!!!!!!!

jam tez z tamtąd!!!!!

:-)))))))))))

pozdrówka dla poznaniaków
(i nie tylko)
agnieszka

1. Data: 2001-11-07 22:15:39

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> Jedziemy do Poznania?
> To już obrzydliwe :-)))
> eTT

??????????????????????

że co proszę?

ten uśmiech Cię odrobinę ratuje
ale tylko odrobinę!

poznańdrawiam

ag - guniek

1. Data: 2001-11-07 22:26:46

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> wrote in message
Jedziemy do Poznania?
To już obrzydliwe :-)))

takie wyjazdy rzeczywiscie sa obrzydliwe :-))))
ja napisalem o tych niejscowych...aby bylo cos nowego.

1. Data: 2001-11-07 22:27:51

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> jam tez z tamtąd!!!!!

pąsowa agni