Jaka elektr. masz. do golenia kupic...?

1. Data: 2001-11-07 13:58:36

Temat: Jaka elektr. masz. do golenia kupic...?
Od: "Marcin" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dziś byłem u pani dermatolog i dowiedziałem się, ze mam prawdop.
alergię zwiazaną z goleniem i pani doktor zaproponowała abym
wypróbował golenie maszynką elektryczną.
I tak zamierzałem takie coś kupić, więc tylko się przyspieszy moj zakup.

W związku z tym mam prośbę -
jeśli ktoś z Was ma jakieś typy godne polecenia lub zdecydowanrgo
odradzenia - będe wdzieczny za podzielenie się doświadczeniem.

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-11-08 07:11:10

Temat: Re: Jaka elektr. masz. do golenia kupic...?
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 6 lat uzywam maszynki Braun 2054 - dziala na akumulator i do pradu /gdy
akumulator jest rozladowany/ polecil mi ja koles, ja polecilem juz trzem
osobom i wszyscy sa zadowoleni /wiem ze ostatnio sprzedaja ja z dodatkowym
przyrzadem do golenia zarostu a'la dwa dni - kosztuje ok. 170 zl

1. Data: 2001-11-09 11:46:45

Temat: Odp: Jaka elektr. masz. do golenia kupic...?
Od: "Adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
| wypróbował golenie maszynką elektryczną.
| I tak zamierzałem takie coś kupić, więc tylko się przyspieszy moj zakup.

Trzeba zwrocic uwage na dostepnosc czesci zamiennych. Po ok 2 latach
ekspoloatacji bedzie cie czekala wymiana sitka i ostrzy. Ja do mojego Brauna
zakupu dokonalem w Niemczech - cena 40 DM.

umowa
Piece wolnostajace
lazienka - wentylacja ponownie ( długie
POMÓŻCIE !!!