Jakość przypraw

1. Data: 2007-01-19 12:41:36

Temat: Jakość przypraw
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawia mnie jakich firm przypraw używacie, bo nieraz jak jestem w
sklepie to mam dylemat czy zapłacić więcej i mieć coś znanej marki (np.
Kamis, Prymat) czy też za połowę kasy mieć przyprawy firmy mało znanej (np.
Danpex). Czy jakość tych tańszych jest porównywalna z markowymi? Jakie
macie w tym doświadczenie?

Pozdr
Dippi

2. Data: 2007-01-19 12:55:46

Temat: Re: Jakość przypraw
Od: "Oj co to bedzie" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
(np.
> Danpex). Czy jakość tych tańszych jest porównywalna z markowymi? Jakie

Kamis jest dobra, tylko w torebkach mini wielkości..
Od pewnego czasu jak jestem nad Pacyfikiem kupuje duży zestaw przypraw.

Spices of the World....
Natural 186g
Trader Joes..

W zestawie jest około 12 rodzajów..i smaków..
To nie mój dział...
I na około roku moja pańcia ma spoko..
Jan

3. Data: 2007-01-19 13:07:37

Od: "fiora" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(np.
> Danpex). Czy jakość tych tańszych jest porównywalna z markowymi? Jakie

Ja uważam, że tylko markowe.
Kiedyś wracając do domu przypomniało mi się, że potrzebuję paprykę
i kupiłam w sklepie osiedlowym typową firmy "krzak" bo innej nie było.
Coś mnie widocznie tknęło i w domu przed wsypanie do potrawy
posmakowałam...........I miało toto smak i jakość proszku ceglanego -
wprawdzie cegły nie jadam, ale tak mi się skojarzyło - ten kolor...;-)
Więc ostrzegam i polecam tylko uznane
Pozdrawiam
Fiora

4. Data: 2007-01-19 13:41:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jan 2007 13:41:36 +0100, "dippi"
<dippi[HATESPAM]@op.pl> wrote:

> [...]
>Danpex). Czy jakość tych tańszych jest porównywalna z markowymi? Jakie

Chyba oprocz majeranku i kminku to chyba lepiej kupowac drozsze
(choc mowimy tu o takich sumach i ilosciach, ze jakby co to mala
strata) ii mniejsze bo to sie i utlenia czy cos i wetrzeje, sporo
z przypraw nie lubi swiatla etc etc...

Pierz, co wlasnie zrobil tragiczny renament - polowe trzeba bylo
wywalic roznosci bo sie zestarzala okrutnie
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2007-01-19 13:52:21

Temat: Re: Jako?ć przypraw
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:dhi1r2l0c0flkf2bqfdll088d4lkjd2ti3@4ax.com...

> [...]
> (choc mowimy tu o takich sumach i ilosciach, ze jakby co to mala
> strata) ii mniejsze bo to sie i utlenia czy cos i wetrzeje, sporo

To zależy, bo ja papryki do parykarzu to sypię z pół torebbki na raz. Tylko
fakt, zależy i na kolorze tejże papryki...

DJD

6. Data: 2007-01-19 13:54:20

Temat: Odp: Jakość przypraw
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:

> [...]
> (choc mowimy tu o takich sumach i ilosciach, ze jakby co to mala
> strata) ii mniejsze bo to sie i utlenia czy cos i wetrzeje, sporo

Niby tak.. jedno opakowanie nie zrobi większej różnicy, ale jeśli
przychodzi ich kupić kilka to to już się to zauważa i wtedy przychodzi do
głowy taka myśl, czy nie kupić tych tańszych..

Tak dziś spytałam o te przyprawy, bo wczoraj miałam małą zagwozdkę -
znalazłam w społem promocję majeranku właśnie firmy x za 20 gr, przez
pewien czas się zastanawiałam nawet nad jego kupnem, ale ta niska cena mnie
odstraszyła.. więc kupiłam za ok. 1,20 Prymat.

Pozdr
Dippi

7. Data: 2007-01-19 14:01:18

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazłam w społem promocję majeranku właśnie firmy x za 20 gr, przez
> pewien czas się zastanawiałam nawet nad jego kupnem, ale ta niska cena

Majeranek latem u nas mają na rynku, można powąchać jak pachnie. Generalnie
to marzę o domku z ogródkiem, aby miec własne świeże zioła. Choćby na zime
WŁASNA bazylia to cudo, a suszona sklepowa nie pachnie.

DJD

8. Data: 2007-01-19 14:22:40

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
> Czy jakość tych tańszych jest porównywalna z markowymi?

Nie wiem, czy te ktore polecam to markowe czy nie ;) ale zdecydowanie
preferuje przyprawy fimy "Cykoria"z Wierzchoslawic.

Kri Z

9. Data: 2007-01-19 15:21:24

Temat: Re: Odp: Jakość przypraw
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jan 2007 14:54:20 +0100, "dippi"
<dippi[HATESPAM]@op.pl> wrote:

> [...]
>pewien czas się zastanawiałam nawet nad jego kupnem, ale ta niska cena mnie
>odstraszyła.. więc kupiłam za ok. 1,20 Prymat.

jak tani to bardziej pazdzierzaty niz nieco drozszy - tzw otary
czyli same listki pogniecione...w sumie, jak znosze z ogrodka
ziola i je dodaje do czegokolwiek to tylko myje, pazdziory mi nie
przeszkadzaja - jak dzieci byly male to mowili takie rzeczy -
ooo, sos serowy z patykami ogrodowymi :P

pierz

p.s. kup ten za 20 groszy, wez do domu i rozetrzyj miedzy palcami
- to bedzie najlepszy test chyba dla majeranku...i jak
aromatycznie i smakowicie bedzie pachniec, to widze, jak z fusow
- grochowke na horzyoncie :PP
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2007-01-19 15:22:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jan 2007 15:01:18 +0100, "Dominik Jan Domin"
<d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>to marzę o domku z ogródkiem, aby miec własne świeże zioła. Choćby na zime
>WŁASNA bazylia to cudo, a suszona sklepowa nie pachnie.

bo jedyna bazylia, ktora ma jeszcze troche aromatu i jest suszona
to szybko suszona - tak w dobe. wtedy jest bardzo dobra.

pierz
K.T. - starannie opakowana

Klodawska kamienna gruba sol drogowa z mikroelementami (bez jodu) - rewelacja w kuchni
Mordoklejki
kardamon ?
przepis na parzonego stolca
Dobranoc moja kuchnio.