Już jest fałszywy wynik HIVa

1. Data: 2000-02-25 08:11:39

Temat: Już jest fałszywy wynik HIVa
Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wiedza i Życie" ostatni numer:
Jest tam informacja, o pacjencie, któremu domowy test na AIDS dał
pozytywny wynik. Badanie klinicznymi testami nie potwierdziło odczytu.
A co będzie z pomyłką w drugą stronę (brak wyniku przy zakażeniu)?
Tego to nikt prędko nie rozpozna.

--
Buy a Pentium so you can reboot faster.
Robert Pyzel r...@b...gnet.pl z konta w pracy

2. Data: 2000-02-25 22:32:20

Temat: Odp: Już jest fałszywy wynik HIVa
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pozytywny wynik. Badanie klinicznymi testami nie potwierdziło odczytu.
>A co będzie z pomyłką w drugą stronę (brak wyniku przy zakażeniu)?

A gdzie można nabyć taki domowy test AIDS oraz ile on kosztuje ?
I czy na wirus HIV równiez on działa ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

3. Data: 2000-02-27 06:24:49

Temat: Re: Odp: Już jest fałszywy wynik HIVa
Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

PhoeniX wrote:

> A gdzie mo?na nabyae taki domowy test AIDS oraz ile on kosztuje ?

W aptece za okolo 80 zlotych.

> I czy na wirus HIV równiez on dzia?a ?

Poniekad:))))

Bleys

4. Data: 2000-02-27 21:20:05

Od: "Dewolaj" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie można nabyć taki domowy test AIDS oraz ile on kosztuje ?
> I czy na wirus HIV równiez on działa ?

Pod zadnym pozorem nie wydawaj pieniędzy na ten test!!!
Najlepiej pojsc do punktu anonimowego i bezplatnego badania (niestety
jeszcze nie w kazdym wojewodztwie istnieja). Tam takze jest rozmowa przed,-
i potestowa z lekarzem - wszystko sobie wyjasnisz.
W razie czego proponuje kontakt na prv. (napisz gdzie mieszkasz, to powiem
gdzie i do kogo mozesz sie zglosic).
Pozdrawiam,
Dewo.

5. Data: 2000-02-27 23:09:34

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod zadnym pozorem nie wydawaj pieniędzy na ten test!!!
> Najlepiej pojsc do punktu anonimowego i bezplatnego badania (niestety
> jeszcze nie w kazdym wojewodztwie istnieja).

Nie wiesz jak tam jest z Dolnośląskim ?

> Tam takze jest rozmowa przed,-
> i potestowa z lekarzem - wszystko sobie wyjasnisz.

Fajnie jednak ja mieszkam w takim zadupiu, że gdym teraz poszedł do
przychodni
i zapytał o test na HIV'a to po paru dniach całe miasteczko gadało by, że
jestem
ćpun i pedał z HIV'em.
A ja chciałem sie przebadać tak tylko i wyłącznie dla swojego spokoju.
Praktycznie to nie miałem się nawet od kogo zarazić.

> W razie czego proponuje kontakt na prv. (napisz gdzie mieszkasz, to powiem
> gdzie i do kogo mozesz sie zglosic).

Nie trzeba ale dzięki za chęci :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

6. Data: 2000-03-02 17:38:28

Temat: Odp: Testy lateksowe HIV
Od: "Jacek Kucharski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie testy lateksowe ,typ o którym piszesz, są obarczone dużym błędem .
Przy tak poważnej chorobie konieczne jest potwierdzenie wyniku w pracowni
immunologicznej , KONIECZNIE , tylko ten wynik jest wiarygodny . Cześć
Użytkownik Robert Pyzel <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

KOSZTY