Kąpiele "morsów"

1. Data: 2001-03-05 13:07:55

Temat: Kąpiele "morsów"
Od: "$tipa" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są wskazania i przeciwwskazania do nich. np. u mnie bóle kręgosłupa i
uciski kręgów na nerwy dające bóle nerwów w nodze; czasami korzonki żebrowe.
No i, co nie mniej ważne, jak taką kąpiel przeprowadzić, żeby mieć z niej
zysk nie stratę i żeby nie ześwirować w tej okropnie zimnej wodzie.

$tipa

2. Data: 2001-03-05 13:15:46

Temat: Re: Kąpiele "morsów"
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

$tipa wrote:

> Jakie s? wskazania i przeciwwskazania do nich. np. u mnie bóle kr?gos?upa i
> uciski kr?gów na nerwy daj?ce bóle nerwów w nodze; czasami korzonki ?ebrowe.
> No i, co nie mniej wa?ne, jak tak? k?piel przeprowadziae, ?eby mieae z niej
> zysk nie strat? i ?eby nie ze?wirowaae w tej okropnie zimnej wodzie.

pytanie tylko po co ?????

w Slowacji masz gorace zrodla.
mozesz jechac, kapac sie w goracej wodzie, potem nacierac sie sniegiem
i znow do goracej wody

ale gdy wyziabisz organizm w lodowatej wodzie to pewnie jakas grypka czy
zapalenie plucek moze cie latwiej dopasc

po co zaraz kapac sie jak mors zima w morzu
daj sobie zimny prysznic :)))))))))))))))))))
brrrrrrrrrrrrrrr (z zimna)

3. Data: 2001-03-05 20:28:01

Temat: Odp: Kąpiele "morsów"
Od: "Dariusz Walczak" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są wskazania i przeciwwskazania do nich. np. u mnie bóle kręgosłupa
> uciski kręgów na nerwy dające bóle nerwów w nodze; czasami korzonki
żebrowe.

Spróbuj zapytać na plaży w Jelitkowie, tam są ludzie bardzo doświadczeni,
pewnie znają odpowiedzi na Twoje pytania.
http://morsy.viapc.pl/jelitkowo.php

> No i, co nie mniej ważne, jak taką kąpiel przeprowadzić, żeby mieć z niej
> zysk nie stratę i żeby nie ześwirować w tej okropnie zimnej wodzie.

My ześwirowaliśmy na punkcie tej zimnej wody :))

> $tipa

Pozdrawiam zimno :)))

Dariusz Walczak
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania
mogą być przyczyną PRZEWLEKŁEGO ZDROWIA :)
http://morsy.viapc.pl

4. Data: 2001-03-05 20:28:16

Od: "Dariusz Walczak" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie tylko po co ?????

A o krioterapii slyszales :)
http://morsy.viapc.pl/ciekawostki.php#lodowka

> ale gdy wyziabisz organizm w lodowatej wodzie to pewnie jakas grypka czy
> zapalenie plucek moze cie latwiej dopasc

Albo trudniej :)

> po co zaraz kapac sie jak mors zima w morzu

My robimy to dla przyjemnosci

> daj sobie zimny prysznic :)))))))))))))))))))
> brrrrrrrrrrrrrrr (z zimna)

Codziennie!!! :)
Polecam.
Szkoda tylko, ze najzimniejsza woda w kranie ma ~15 stopni,
kiedy w morzu 2 :)))

Dariusz

RENESANS AKUPUNKTURY -KSIĄŻKA
Zdrowie rodziny-książka