Kobiety mogą skarżyć

1. Data: 2003-08-29 18:14:45

Temat: Kobiety mogą skarżyć
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Look!
http://www.trybuna.com.pl/200308/d.htm?id=2802
Pozdrawiam!
Elizabeth

2. Data: 2003-08-29 19:16:42

Temat: Re: Kobiety mogą skarżyć
Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth wrote:
> Look!
> http://www.trybuna.com.pl/200308/d.htm?id=2802
> Pozdrawiam!
> Elizabeth

Hi,
IMHO jest to kolejne pozorowane dzialanie tego rzadu.
Rownie dobrze mozna pisac na Berdyczow (skargi etc) .
Vlad

3. Data: 2003-08-29 20:48:08

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Hi,
> IMHO jest to kolejne pozorowane dzialanie tego rzadu.
> Rownie dobrze mozna pisac na Berdyczow (skargi etc) .
> Vlad

Obys nie musial sie przekonac:)
Elizabeth

4. Data: 2003-08-30 05:44:48

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

Look!
http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1638051.html
Pozdrawiam!
Elizabeth

5. Data: 2003-08-30 06:30:43

Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth wrote:

> http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1638051.html

Trzeba bedzie zaczac przyjmowac pacjentki w obecnosci poloznej ( co jest
praktykowane w USA - mozna to zobaczyc np. w filmie dr T i kobiety)
Ciekawe czy kiedykolwiek o molestowanie zosta?a oskarzona lekarka - w
koncu milosc niejedno ma imie ;-).
Vlad

6. Data: 2003-08-30 10:04:37

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Look!
> http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1638051.html

To jest conajmniej smieszne:

"Do molestowania 14-latki miało dojść 5 sierpnia w gabinecie Tomasza M. w
Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku. Dziewczyna odwiedziła
lekarza, ponieważ _obawiała się_, że jest w ciąży."

i teraz:
"Po opuszczeniu gabinetu dziewczyna poskarżyła się rodzicom, że kiedy leżała
w fotelu ginekologicznym, mężczyzna miał ją całować w intymne miejsca. "

i uwaga:
"Zbulwersowani rodzice jeszcze tego samego dnia zawiadomili prokuraturę."

A gdzie byli rodzice wczesniej??? Prawde mowiac 14 letniej, niedojrzalej
dziewczynce nie ma co wierzyc.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

7. Data: 2003-08-30 11:12:43

Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A gdzie byli rodzice wczesniej??? Prawde mowiac 14 letniej, niedojrzalej

A dlaczego nie?! Ciekawe jakbyś sie zachował gdyby chodziło o Twoją córkę. Tez
byś jej nie uwierzył? A rodzice to niby co mieli zrobić "wcześniej"? Szkoda
gadać.

8. Data: 2003-08-30 12:27:03

Temat: Odp: Kobiety mogą skarżyć
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DIDLO <d...@n...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:biq0r9$dbe$...@k...task.gda.pl...

> [...]
Tez
> byś jej nie uwierzył? A rodzice to niby co mieli zrobić "wcześniej"?

Co ja bym zrobiła, gdyby chodziło o moją córkę? Dostałaby najpierw w skóre
za to, że się puściła i jest w ciąży. Pomogłabym pozbyć się tego, a nie
słuchać jej wymyślonych oskarżeń. W obliczu ciąży w takim wieku takie
molestowanie, jeżeli było, to nic.
Mary

9. Data: 2003-08-30 13:01:58

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mary" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Co ja bym zrobiła, gdyby chodziło o moją córkę? Dostałaby najpierw w skóre
> za to, że się puściła i jest w ciąży.

No to jest piękna postawa:) Zbiłabyś ciężarną? I za co? Za to, że się
puścila, czy za to, że jest w ciąży?
A co robisz, żeby Twoja córka nie zaszla w niechcianą ciążę?

>Pomogłabym pozbyć się tego, a nie
> słuchać jej wymyślonych oskarżeń. W obliczu ciąży w takim wieku takie
> molestowanie, jeżeli było, to nic.

Druga część Twojego postu jest dla mnie równie niezrozumiała jak pierwsza:)
Dlaczego "tego"? i dlaczego "wymyślonych"? Molestowanie jest karalne!!!!

> Mary
Elizabeth

10. Data: 2003-08-30 13:19:18

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> praktykowane w USA - mozna to zobaczyc np. w filmie dr T i kobiety)
> Ciekawe czy kiedykolwiek o molestowanie zosta?a oskarzona lekarka - w

Look!
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030825/k
raj/kraj_a_1.html
Elizabeth
PS.
Czy przygotowales juz swoje propozycje zmian w Kodeksie Etyki Lekarskiej?

odstapie lek
poszukuje informacji
seksuolog - jak sie dostac?
Zespół Williamsa