Kobiety mogą skarżyć

11. Data: 2003-08-30 15:04:05

Temat: Odp: Kobiety mogą skarżyć
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:biq7ak$b74$...@n...news.tpi.pl...

> No to jest piękna postawa:) Zbiłabyś ciężarną? I za co? Za to, że się
> puścila, czy za to, że jest w ciąży?
> A co robisz, żeby Twoja córka nie zaszla w niechcianą ciążę?

Po pierwsze wychowam ją tak jak rodzice wychowali mnie czyli tak, że nie
pójdzie do łóżka z chłopakiem mając 14 lat, to byłaby katastrofa wychowawcza
dla mnie.

> Druga część Twojego postu jest dla mnie równie niezrozumiała jak
pierwsza:)
> Dlaczego "tego"? i dlaczego "wymyślonych"? Molestowanie jest karalne!!!!

Jakoś dziwnym trafem nikt mnie nie molestował, a jeżeli próbował to od razu
stopowałam go. Trzeba umieć sobie radzić samemu z problemami. Ostatecznie
mała smarkula mogła to wymyśleć.

Mary

12. Data: 2003-08-30 15:05:21

Temat: Re: Kobiety mogą skarżyć
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego nie?! Ciekawe jakbyś sie zachował gdyby chodziło o Twoją córkę.
Tez
> byś jej nie uwierzył? A rodzice to niby co mieli zrobić "wcześniej"?
Szkoda
> gadać.

Po pierwsze moja "hipotetyczna" corka nie bedzie sie puszczac w wieku 14
lat. Prawda jest taka ze rodzice corki nie widywali w domu (bo byli
"zapracowani") i nagle sie zainteresowali bo ja ginekolog molestowal. 50
letni dojrzaly facet, z ogromnym doswiadczeniem przeciwko rozpuszczonej,
niedojrzalej 14latce, ktora na dodatek podejrzewala ciaze. To chyba proste.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

13. Data: 2003-08-30 18:32:10

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> Po pierwsze moja "hipotetyczna" corka nie bedzie sie puszczac w wieku 14
> lat.
Skąd ta pewność? W życiu różne sytuacje się zdarzają czasami zupełnie
niezależnie od naszej woli. Pewnie nawet nie bierzesz pod uwagę, że może
zostać zgwałcona, może ulec czynowi kazirodczemu, może zostać zarażona
HIV/AIDS, może ćpać. Czy uważasz, że jej się to nie może przytrafić tylko
dlatego, że to Twoja córka (hipotetycznie)?
Jeżeli uznasz za stosowne wejdź na stronę www.federa.org.pl i zobacz dane o
ciążach nastolatek od 12 do 19 lat "Żeby dzieci nie miały dzieci"

>Prawda jest taka ze rodzice corki nie widywali w domu (bo byli
"zapracowani")
Skąd masz te informacje? Ja znam sprawę z innej strony. Skoro prokurator
wszczął postępowanie to muszą być podstawy prawne, a nie domniemania.

>i nagle sie zainteresowali bo ja ginekolog molestowal. 50
> letni dojrzaly facet, z ogromnym doswiadczeniem przeciwko rozpuszczonej,
To jeszcze nie świadczy, że jak dojrzały i z ogromnym doswiadczeniem to nie
mógł molestować, ja nazwałabym to czynem lubieznym. A to, że dziewczyna ew.
była rozpuszczona to mogło byc dla niego dodatkowym bodźcem. Ale poczekajmy
do orzeczenia sądowego. Mam nadzieję, że wszystko się wyjasni już wkrótce.

> niedojrzalej 14latce, ktora na dodatek podejrzewala ciąze. To chyba
proste.
Czy uważasz, że jeżeli 14 letnia dziewczyna podejrzewa u siebie ciążę to
jest niewiarygodna? Dla mnie nie jest to takie proste jak dla Ciebie:)

Elizabeth

14. Data: 2003-08-30 18:47:09

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mary" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze wychowam ją tak jak rodzice wychowali mnie czyli tak, że nie
> pójdzie do łóżka z chłopakiem mając 14 lat, to byłaby katastrofa
wychowawcza
> dla mnie.

A jak podłożą jej narkotyk i zrobią z nią to co tylko zechcą? I tak
wykazałaś się rozwagą, bo większość rodziców (szczególnie ojców) wygania
wtedy swoje dzieci z domu, a Ty byś poprostu ją sprała:)))) Przy okazji
dostałoby się niewinnemu nienarodzonemu:) Boże wybacz Jej bo nie wie, co
czyni:))))

> Jakoś dziwnym trafem nikt mnie nie molestował, a jeżeli próbował to od
razu
> stopowałam go. Trzeba umieć sobie radzić samemu z problemami. Ostatecznie
> mała smarkula mogła to wymyśleć.

Wybacz, ale patrzysz na sprawę przez pryzmat własnych doświadczeń, z własnej
perspektywy. To, że Ciebie nikt nie molestował to Twoje szczęście, ale to
wcale nie znaczy, że Twojej córki nikt nie będzie molestował. Przepraszam
Cię:)
Nie każdy dorosły umie sobie radzić z problemami, a co dopiero małolaty. A
poza tym nie trać nadziei może i Tobą również ktoś się zainteresuje?
Wiedziałabyś wtedy o czym mówimy, tak naprawdę!

> Mary
Elizabeth

15. Data: 2003-08-30 22:51:44

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> proste.
> Czy uważasz, że jeżeli 14 letnia dziewczyna podejrzewa u siebie ciążę to
> jest niewiarygodna? Dla mnie nie jest to takie proste jak dla Ciebie:)

Tak jest NIEWIARYGODNA i nie uwierzylbym nawet w jedne slowo takiej :-)
Proste!

16. Data: 2003-08-31 01:43:22

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Norbert" <p...@n...gg> wrote in message

> Tak jest NIEWIARYGODNA i nie uwierzylbym nawet w jedne slowo takiej :-)

Smutne i niesprawiedliwe, ale.... ja też jej nie wierzę:) Może zmieniłabym
zdanie po rozmowie z nią i z panem doktorem, ale tak na odległość nie wierzę
i już. 14 lat to wybujała wyobraźnia, szukanie mocnych wrażeń, erotyczne
fantazje, buzujace hormony i różne takie. Prędzej bym uwierzyła, że panienka
chciała pana doktora uwieść, ale pan doktor nie uległ, więc postanowiła się
paskudnie zemścić, albo - wersja mniej perfidna - że po prostu w swoim
rozmarzeniu zapomniała, gdzie kończą się jej fantazje, a zaczyna zupełnie
odmienna rzeczywistość.
Anka (umiarkowana feministka)

17. Data: 2003-08-31 08:09:43

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> Tak jest NIEWIARYGODNA i nie uwierzylbym nawet w jedne slowo takiej :-)
> Proste!
Takiej?, tzn. jakiej, no pofolguj sobie! Nazwij rzeczy po imieniu:)
A skąd wiesz w jaki sposób hipotetycznie zaszła w tę ciążę? Przecież sama
tego nie zrobila. A co powiesz o mężczyźnie, który "zaciąża" 14 letnią
dziewczynkę???

> Norbert
> http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru
> #GG: 4441119

Elizabeth

18. Data: 2003-08-31 08:29:31

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> tego nie zrobila. A co powiesz o mężczyźnie, który "zaciąża" 14 letnią
> dziewczynkę???

To samo powiem co o tej dziewczynce. Ale pewnie to nie byl mezczyzna, a
jakis chlopiec :)
A tak swoja droga to w bloku mieszka taka jedna... 16 lat i podjezdzaja pod
nia rozne samochody z ogolonymi panami. Wszyscy sie smieja, a rodzice jak to
rodzice sa dumni z corki. Ja juz nic nie rozumiem.

19. Data: 2003-08-31 08:49:53

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-31 10:09, Tako rzecze Elizabeth :

> [...]
> A skąd wiesz w jaki sposób hipotetycznie zaszła w tę ciążę? Przecież sama
> tego nie zrobila. A co powiesz o mężczyźnie, który "zaciąża" 14 letnią

a czy dziewczynki przy tym nie bylo? Sama mowisz ze niewiadomo w jaki
sposob zaszla w ciaze (wogole nie wiadomo czy byla w ciazy) sama sobie
dziecka nie zrobila ale nigdzie nie jest napisane ze ktos jej sila
zrobil. A co powiesz o rozwydrzonej nastolatce ktora idzie do lozka z
facetem i potem ma problem?

pzdr
Nea
--
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.

20. Data: 2003-08-31 11:05:19

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <x...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
> sposob zaszla w ciaze (wogole nie wiadomo czy byla w ciazy) sama sobie
> dziecka nie zrobila ale nigdzie nie jest napisane ze ktos jej sila
Nie bronię dziewczynki, nie oskarżam lekarza. To sprawa sądu. Mnie natomiast
interesują stereotypy m.in. postrzegania spraw ochrony praw dziecka.
Interesuje mnie mentalność polskiego społeczeństwa dot. spraw
"męsko-damskich" Sprawa dla mnie jest o tyle bulwersująca, że chodzi o
nieletnią i doświadczonego, lekarza.

>A co powiesz o rozwydrzonej nastolatce ktora idzie do lozka z
> facetem i potem ma problem?

Polskie prawo nie przewiduje karania małolatów za to, że idą z dorosłymi do
łóżka. Natomiast całą odpowiedzialność ponoszą dorośli, chociażby m.in.
tylko dlatego, że to oni zdolni są do czynności prawnych. Dla małolata
trzeba powoływac przedstawiciela prawnego. To kwestia prawna.
Natomiast otwarta jest kwestia etyczno-moralna, obyczajowa, która nie jest
usankcjonowana konkretnymi przepisami kk. Dlatego to właśnie osoby dorosłe
powinny być bardzo czujne wchodząc w intymne relacje z małolatami.

> pzdr
> Nea
Elizabeth

odstapie lek