Odp: Kocha,nie kocha?

From: "qkla" <q...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Kocha,nie kocha?
Date: Tue, 11 Jan 2000 06:43:25 GMT

Machalas ma racje. Popieram rowniez moimi doswiadczeniami. qkla

Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:E11e4.3250$X...@n...tpnet.pl...
:
: Brus Li napisał(a) w wiadomości: ...
: >Witam Was wszystkich.Chciałbym sie kogos o cos poradzic.Jest pewna
: >dziewczyna.Bardzo mi na niej zalezy,ale nie wiem na co moge cobie
: >pozwolic.Troche trudno to wszystko opisac co mogloby komus pomoc w
: >odpowiedzi na moje pytanie,ale jezeli ktos chcialby ze mna na ten temat
: >porozmawiac,bylbym bardzo wdzieczny.Jest ze mna na drugim roku.Przez
: >pierwszy rok nie przyjaznilismy sie za bardzo ale zawsze sie do siebie
: >usmiechalismy,i bylismy dla siebie mili.W wakacje poznalismy sie troche
: >blizej(jezdzilem do niej i uczylismy sie do egzaminu).Z jej zachowania
: >wywnioskowalem ze sie jej podobam,zakochalem sie w niej i co gorsza
: >powiedzialem jej o tym.Powiedziala ze byla zaskoczona.Od tad trudniej
: >zaczelo sie nam rozmawiac(to byl pazdziernik juz).Teraz znowu sie
: >kolegujemy,wiem ze nie ma nikogo,siedzimy ze soba na wykladzie,usmiechamy
: >sie ,zartujemy.Co mam o tym myslec,co ona o tym mysli.Wtedy gdy je
: >powiedzialem ze sie zakochalem mowila ze czuje sie winna,myslle wiec ze
: >chyba wie co czuje i nie robi sobie ze mnie zartow?.Co ona sobie mysli?
: >Pomozcie mi prosze.
:
:
: Nie jesteś pierwszy ani ostatni z takim problemem :)
:
: Wydaje mi się, że dziewczyny za bardzo biorą do siebie słowa miłości.
: Zauważ, na stopie koleżeńskiej czy przyjacielskiej nawet układało się
między
: wami dobrze - humor dopisywał, częste odwiedziny itd... Nagle gdy
: powiedziałeś, co do niej czujesz - poprzez silne w znaczeniu słowa
miłości -
: kobita wpadła w konsternację i coś przestało grać. Dlaczego? Przecież nic
: się nie stało, nie obraziłeś jej, nie zrobiłeś jej głupiego kawału, nie
: obgadywałeś jej. Powiedziałeś tylko kilka słów, które tak mocno zmieniły
: wasz stosunek do siebie. Wniosek?
: Pierwsze zdanie.
: Problem polega na tym , jak to "odkręcić". Moze nie angażuj sie tak mocno,
: traktuj ją jak dawniej - dobra kolezanka, z którą się rozumiemy i lubimy.
: Może za jakiś czas coś zaiskrzy obustronnie....
:
: PS - pisane na podstawie własnych doświadczeń :)
: Machalas
:
:
: