Kosmetyczne wspomnienia

1. Data: 2003-02-14 10:08:49

Temat: Kosmetyczne wspomnienia
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czy zdarzyło się Wam znaleźć kosmetyk, który polubiłyście, który okazał się
odpowiadającym Wam pod każdym względem, aż tu nagle...... wycofano go z
produkcji/sprzedaży w Polsce? Czy tylko ja jestem takim pechowcem?
Najbardziej żałuję, że nie ma już:
1. Serii Baborisan Babora
2. Olejku w sprayu do ciała z serii Bioptimale YR
3. Wody toaletowej X'vagance Oriflame - to chyba najbardziej. Ciekawi mnie
tylko, czy nie ma jej tylko w Polsce, czy całkiem zaprzestano produkcji
(pisałam do Oriflame - nic nie wiedzą...). Może któraś z Was wie?
Monika
P.S. W YR nie ma szamponu z wyciągiem z orzecha. Pani sprzedawczyni "się
wydaje", że już nie będzie. Ehhh...

1. Data: 2003-02-14 10:21:05

Temat: Re: Kosmetyczne wspomnienia
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika "mitek"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> wrote
> Czy zdarzyło się Wam znaleźć kosmetyk, który polubiłyście, który okazał
się
> odpowiadającym Wam pod każdym względem, aż tu nagle...... wycofano go z
> produkcji/sprzedaży w Polsce?

Ja wspominam szampon debowy. Ciemnym wlosom nadawal piekny polysk i do tego
byl do przetluszczajacych sie, czyli do moich. Tani jak barszcz. Ostatnio
kupilam jakis inny debowy, innej firmy i to bylo takie dno, ze szkoda gadac.
Tamten, za ktorym tesknie, nie pamietam, z Polleny chyba byl, ale nie dam
glowy. Kupowalam go w liceum i na poczatku studiow.
W ogole cos jest z tymi szamponami do ciemnych wlosow. Znikaja wsystkie, jak
leci. Nie oplaca sie produkowac, czy co?

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-14 10:29:40

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika \mitek\ <m...@w...to.qbanet.com.invalid> napisał(a):

> Czy zdarzyło się Wam znaleźć kosmetyk, który polubiłyście, który okazał się
> odpowiadającym Wam pod każdym względem, aż tu nagle...... wycofano go z
> produkcji/sprzedaży w Polsce? Czy tylko ja jestem takim pechowcem?

Moj TZ mial swoj ulubiony szampon, zdaje sie to byl Elseve z olejkiem z
jojoby. Zmienili mu raz opakowanie, i szampon zmienil sie tez :(((
To juz wg. niego nie bylo to samo, a dzialanie na jego wlosy o wiele gorsze...
To bylo w Austrii, nie wiem, czy podobna historia byla w Polsce ?

Teraz uzywa Fructisa, ale nadal wspomina tamten szampon z nostalgia...

Dunia

1. Data: 2003-02-14 10:31:48

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika "mitek"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> napisał w
wiadomości news:20030214100849.3B00.0.NOFFLE@kreml.dom.pl...
> [...]
> odpowiadającym Wam pod każdym względem, aż tu nagle...... wycofano go z
> produkcji/sprzedaży w Polsce? Czy tylko ja jestem takim pechowcem?

- puder z Yardleya
- maseczka do wlosow z Fructisa
- dezodorant Nivea, ale ten oryginalny. Polski w porownaniu z zachodnim po
prostu smierdzi :(

Asiek

1. Data: 2003-02-14 11:21:23

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Monika
> P.S. W YR nie ma szamponu z wyciągiem z orzecha. Pani sprzedawczyni "się

Mnie najbardziej zal kremu Johnson & Johnson dla dzieci Be-Be w blaszanym
pudelku (jak Nivea).
Ale chyab tylko w Polsce nie ma, bo kolezanka czasem mi z Niemiec
przywiezie.

1. Data: 2003-02-14 11:49:50

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

antyperspirant dla kobiet Gillette w zelu
kredki do oczu i konturowki do ust Yardleya

Jola L-L

PS: do Asi Kubiak- puder Yardleya istnieje nadal , tylko nazywa sie teraz
Lentheric

1. Data: 2003-02-14 12:01:12

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> PS: do Asi Kubiak- puder Yardleya istnieje nadal , tylko nazywa sie teraz
> Lentheric

tak, ale to juz nie to samo IMHO. Tzn zapach mi sie nie podoba, jakis taki
sie zrobil .. za intensywny?

Asiek

1. Data: 2003-02-14 12:10:13

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiadającym Wam pod każdym względem, aż tu nagle...... wycofano go z
> produkcji/sprzedaży w Polsce? Czy tylko ja jestem takim pechowcem?

ja od roku nie moge kupic plasterkow do usuwania zaskornikow z platkow nosa.
produkowala je Nivea i Vichy. jakby sie obie formy zmowily - w calutkim
Rzeszowie (obeszlam chyba wszystkie miejsca) nie dostane tych plastrow ! a
nic innego mi nie pomagalo......

maja

1. Data: 2003-02-14 14:19:09

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

maseczki majerankowej z YR, tak cudownie nawilzala, ach....
moja kosmetyczka z YR tez za nia teskni.
Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-02-14 21:53:05

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> - puder z Yardleya
Nie znalam go ale kilka razy bylo poruszane na grupie ze on jest tylko
zmienil nazwe. Nazywa sie teraz Lenteric czy jakos tak. Sama go posiadam
(transparenty do ciemnej cery) i jestem bardzo zadowolona. Probowalas ich?

> Asiek

Kropelka

do krakowianek
ktos tu pytal o zeby
szampony/ preparaty/ metody przyspieszajce porost wlosow
Mój powrót i krioterapia rajstop
Krem pod oczy? I inna sprawa zgadkowa!