szampony/ preparaty/ metody przyspieszajce porost wlosow

1. Data: 2003-02-13 21:57:19

Temat: szampony/ preparaty/ metody przyspieszajce porost wlosow
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od pewnego czasu zapuszczam wlosy, ale one rosna tylko do pewnej dlugosci i
dalej mimo pielegnacji (podcinanie, dbanie o nie) nie chca bardziej rosnac.
Czy znacie moze jakas metode lub preparaty ktore pomoga moim wlosom urosnac?
:)

Valentine
Poznan

1. Data: 2003-02-13 22:31:14

Od: "aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rosnac.
> Czy znacie moze jakas metode lub preparaty ktore pomoga moim wlosom

Polecam wosk kosmetyczny, do dostania w aptece. Dla mnie bomba!! Po
nalozeniu na umyte wlosy trzeba ogrzewac suszarka, wysoka temperatura
powoduje wnikanie wosku wglab wlosa. Troche czasochlonne zajecie ale warto.
Regeneruje wlosy, wplywa na ich wzrost (polecane po chemioterapi).
Pozdrawiam

Pysia

1. Data: 2003-02-13 22:59:07

Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ten wosk nie powoduje potem przetłuszczania włosów?
Bo ja np. mam przetłuszczające się włosy.
No i jak często nakłada się ten wosk?

Użytkownik aneta <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2h6cb$ksr$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-02-14 10:09:00

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rosnac.
> Czy znacie moze jakas metode lub preparaty ktore pomoga moim wlosom

Proponuje wspominana wiele razy na grupie odzywke WAX Treatment (cos tam).
Do kupienia w aptekach.
Naklada sie ja na wlosy, czeka pol godziny i zmywa - wlasy sa miekkie,
jedwabiste, slicznie pachna i oglonie ich kondycja sie poprawia.
Na opakowaniu napisane ze dla osob po chemioterapii.

Ma tylko jeden defekt - wlasy po niej sie bardziej przetluszczaja.
Ale jesli od czasu do czasu sobie zaaplikujesz to nie zaszkodzi, a raczej
pomoze.

Pozdr.
mag.

1. Data: 2003-02-14 12:25:07

Od: "Beata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swietne efekty daje aloes: Aloe first oraz Forever Aloe Pro-Set
sprawdzone
pozdrawiam Beata
a...@p...onet.pl

1. Data: 2003-02-14 13:18:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak wrote:

> (...)
> Czy znacie moze jakas metode lub preparaty ktore pomoga moim wlosom urosnac?
> :)

Tabletki drożdżowe (do wewnątrz :-)) i był kiedyś taki zwykły, polski
szampon z czarnej rzodkwi. Kupowało się w aptece, pachniał
nieciekawie, ale włosy rosły dużo szybciej.

Krycha

Mój powrót i krioterapia rajstop
Krem pod oczy? I inna sprawa zgadkowa!
Piegi