[Kraków] Coś do rozczesywania rzęs :-)

1. Data: 2003-09-23 16:07:19

Temat: [Kraków] Coś do rozczesywania rzęs :-)
Od: "Aga" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie dziś tusz do rzęs, ale po umalowaniu moje rzęsy były odrobinę
posklejane. Co można na to poradzić?
Myślałam o kupieniu takiego grzebyka do rozczesywania rzęs, ale mam pewien
problem. Potrzebuję mieć go na czwartek (czyli w środę muszę kupić). Gdzie w
Krakowie znajdę takie cudo? :) Najlepiej gdzieś w centrum (Rynek,
Starowiślna, Karmelicka i okolice).

Aga

1. Data: 2003-09-23 16:18:24

Temat: Odp: [Kraków] Coś do rozczesywania rzęs :-)
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkpr3n$9i0$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> problem. Potrzebuję mieć go na czwartek (czyli w środę muszę kupić). Gdzie
> Krakowie znajdę takie cudo? :) Najlepiej gdzieś w centrum (Rynek,

Ja wprawdzie nie z Krakowa, ale wydaje mi sie ze takie grzebyki powinny byc
w kazdym sklepie kosmetycznym. A na dodatek koszt to raczej groszowa sprawa.

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-23 18:59:16

Temat: Re: [Kraków] Coś do rozczesywania rzęs :-)
Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał
> Ja wprawdzie nie z Krakowa, ale wydaje mi sie ze takie grzebyki powinny
byc
> w kazdym sklepie kosmetycznym. A na dodatek koszt to raczej groszowa
sprawa.

Ja z Krakowa i zgadzam sie ;) Nie ma problema - wszedzie sa ;)))
P.S. Manhattan ma nawet taki tusz - po jednej stronie spiralka, a po drugiej
grzebyk i szczoteczka ;)

Chwale sie
[Warszawa] Salon DENIQUE
żel silnie złuszczajacy