żel silnie złuszczajacy

1. Data: 2003-09-23 12:57:18

Temat: żel silnie złuszczajacy
Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi polecic jakis silniej i bardziej złuszczajaco działajacy żel od
Clear Pore Treatment Neutrogeny?
Dzieki z gory :)
Bea

1. Data: 2003-09-23 13:09:47

Temat: Re: żel silnie złuszczajacy
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie mi polecic jakis silniej i bardziej złuszczajaco działajacy
żel od
> Clear Pore Treatment Neutrogeny?

oprócz effaclaru k, wszystko działa silniej od tego żelu.
gorzej z sama formą żelu- o ile sie nie mylę, to jedyny tego typu środek u
nas w postaci zelu, reszta kwasów to emulsje, kremy itp.

1. Data: 2003-09-23 13:31:56

Od: "" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oprócz effaclaru k, wszystko działa silniej od tego żelu.
> gorzej z sama formą żelu- o ile sie nie mylę, to jedyny tego typu środek u
> nas w postaci zelu, reszta kwasów to emulsje, kremy itp.

Czy mozesz sprecyzowac pojecie-wszystko?Podaj mi prosze jakies nazwy
emulsji,kremow itp,bo Neutrogena byla pierwsza ale chce cos silniejszego a nie
mam doswiadczenia w uzywaniu tego rodzaju kosmetykow.
Bea

1. Data: 2003-09-23 13:45:59

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz sprecyzowac pojecie-wszystko?Podaj mi prosze jakies nazwy
> emulsji,kremow itp,
cleanance k, diacneal, lysanel, normaderm, neostrata...

Puder mozaika Avene lub inszy
puder w kompakcie - co polecacie?
Pytanie
puder compact