Kregoslup

1. Data: 2003-02-05 07:53:14

Temat: Kregoslup
Od: "www" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje pilnie solidnego ortopedy i neurologa w Wroclawiu ....rozpada mi
sie kregoslup mam juz od dw tyg rwe kulszowa a moj lek. poz nic ...wlasnie
jestem w trakcie zmiany ...czy ktos z Was ma jakies konkretne namiary na
dobrego neurologa i ortopede we Wroclawiu?

pozdrawiam
Asia

2. Data: 2003-02-05 08:31:36

Temat: Odp: Kregoslup
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik www <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1qft8$lgi$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> jestem w trakcie zmiany ...czy ktos z Was ma jakies konkretne namiary na
> dobrego neurologa i ortopede we Wroclawiu?

Lepiej poszukaj dobrego kręgarza czyli terapeuty manualnego. Potrafią czynić
cuda. Mi się też podobne rzeczy dzieją i ortopeda zalecił mi tylko chodzić w
pasie i brać leki. A gdy poddałem się masarzowi i nastawieniu kręgów, to od
razu poczułem się inaczej. Ale taka dolegliwość zostaje już na całe życie.

--
pzdr Grzegorz

3. Data: 2003-02-05 13:18:03

Temat: Re: Kregoslup
Od: "k.ia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>razu poczułem się inaczej. Ale taka dolegliwość zostaje już na całe życie.

Pas i leki jak napisales to rzeczywiście za malo, jednak nie byłabym na
Twoim miejscu pewna czy takie "nastawiania" rzeczywiście przyniosą poprawę
na przyszlość. Są dobrym sposobem na tymczasową ulgę i ...zapełnienie
czyjegoś portfela. Jest to niezły interes: początkowo manipulacja kręgoslupa
wystarczy na miesiąc,dwa, póżniej - w miarę jak aparat więzadłowy jest coraz
luźniejszy - wizyty są coraz częstsze. Takie błędne kolo dla pacjenta. Nie
zrozum mnie źle, nie twierdzę ze to nie pomaga( sama czasem sobie "strzelę"
z kręgosłupa) ale trzeba zdawać sobie sprawę z ew. skutków ubocznych a te w
tym przypadku są oczywiste: rozluźniony (z czasem) aparat więzadłowy
kręgosłupa. Osobiście jestem zwolennikiem terapi manualnej ale bez
manipulacji czyli bez nastawiania,strzelania itp. Poza tym jest cała gama
ćw. i zabiegow fizykalnych przynoszących ulgę w stanach ostrych i
przewleklych bólów kręgoslupa - nie tylko pas, leki, czy kręgarz. Masz
rację - ta dolegliwość pozostaje już na całe życie - ale nie musi oznaczać
ciągłego cierpienia :)
pozdr kinga

4. Data: 2003-02-05 13:32:28

Od: d...@i...pl (dinozaur) szukaj wiadomości tego autora

k.ia wrote:

> [...]

> z kr?gos?upa) ale trzeba zdawaae sobie spraw? z ew. skutków ubocznych a te w
> tym przypadku s? oczywiste: rozlu 1/4 niony (z czasem) aparat wi?zad?owy
> kr?gos?upa. Osobi?cie jestem zwolennikiem terapi manualnej ale bez
> manipulacji czyli bez nastawiania,strzelania itp. Poza tym jest ca?a gama
> aew. i zabiegow fizykalnych przynosz?cych ulg? w stanach ostrych i
> przewleklych bólów kr?goslupa - nie tylko pas, leki, czy kr?garz. Masz
> racj? - ta dolegliwo?ae pozostaje ju? na ca?e ?ycie - ale nie musi oznaczaae
Jest takze cos "pomiedzy" masazem a kregarzem, czyli tzw. "miekka" terapia
manualna! Nie strzela, nie trzaska, zabieg jest bezbolesny, a skutki
trwalsze (wlasnie tak jak mowila kinga - nie uszkadza sie systemu
wiezadel). Niestety w Polsce niewielu jest jeszcze terapeutow znajacych
takie techniki...
Poizdrowienia
dinozaur

5. Data: 2003-02-05 14:13:10

Od: "www" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem w trakcie zmiany ...czy ktos z Was ma jakies konkretne namiary na
> dobrego neurologa i ortopede we Wroclawiu?

chodzi mi najpierw o diagnoze co tam sie dzieje a nie odrazu wysylac na
masaze wibracyjne czy gimnastyke ... nie chce aby po tych zabiegach calkiem
sie mnie kregoslup rozpad ....dlatego chodzi mi o tych lekarzy ktorzy nie
oceniaja tylko na oko ....

pozdrawiam

6. Data: 2003-02-05 16:52:47

Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

www <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> jestem w trakcie zmiany ...czy ktos z Was ma jakies konkretne namiary na
> dobrego neurologa i ortopede we Wroclawiu
Ile czasu poświęcasz swojemu kręgosłupowi- jak Twoje mięsnie grzbietu i
brzucha.Może rehabilitant pokazałby Ci ćwiczenia, które systematycznie
wykonywane dadzą określony efekt.

Leki
informacja dla pacjentow
proszę o radę.
Czy wyciek z chłodnicy samochodowej jest szkodliwy dla zdrowia?
oddam kompa za darmo