Krew z nosa...

1. Data: 2002-02-26 22:08:53

Temat: Krew z nosa...
Od: "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie pytanie - co moze byc przyczyna pojawiania sie krwi w wydzielinie
z nosa? Nie ma zadnego bolu... krew nie leje sie strumieniem, po prostu jest
jakby skladnikiem wydzieliny. Dzieje sie tak juz od ponad miesiaca. Gdzie sz
ukac przyczyny?

Pozdrawiam,
Tomek

2. Data: 2002-02-26 22:15:58

Temat: Re: Krew z nosa...
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

TomekSHL wrote:

Gdzie szukac przyczyny?

Chyba najlepiej u laryngologa.
jotem

3. Data: 2002-02-27 09:54:06

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> TomekSHL wrote:
> >
> Gdzie szukac przyczyny?
> >

> Chyba najlepiej u laryngologa.
>                        jotem

ja mam gorszy problem bo krew leje sie strumieniami,gdy spadnie
ciśnienie ,jest ,mróz,lub za gorąco-byłam u lekarza i nic na to nie poradzą-
łykaj dużo rutinoskorbinu -to wzmacnia naczynia krwionośne-pozdrawiam

4. Data: 2002-02-27 21:13:08

Od: "_Imo" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi TomekSHL !

Mam podobny problem ale jestem po kilkunastu wizytach u laryngologo.
Lecze sie trzeci miesiac bez skutku. Mowia, ze to przewlekle zapalenie
zatok -
bezbolesne, bezgoraczkowe etc. Niemile sa bole glowy, zle samopoczucie
i krew w nadmiernej wydzielinie. Do tego jeszcze droznosc nosa nie jest
najlepsza.
Pozdro.

5. Data: 2002-02-27 21:49:48

Temat: Odp: Krew z nosa...
Od: "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

_Imo <f...@k...net.pl> wrote:

> Mam podobny problem ale jestem po kilkunastu wizytach u laryngologo.
> Lecze sie trzeci miesiac bez skutku. Mowia, ze to przewlekle zapalenie
> zatok -
> bezbolesne, bezgoraczkowe etc.

o, to mogloby byc to

> Niemile sa bole glowy, zle samopoczucie
> i krew w nadmiernej wydzielinie.

tez nieczesto ale ostatnio sie zdarzaly bole glowy...

> Do tego jeszcze droznosc nosa nie jest
> najlepsza.

Droznosc ok, czasem lekki katarek... ale ostatnio przemija... wielkie dzieki
za odpowiedzi

Pozdrowienia,
TomekSHL

P.S. Lekarz i tak zostanie odwiedzony :)

Polcortolon
kosmetyczka,masażystka
Staw skroniowo-żuchwowy
literatura