Krwawia mi dziasla

1. Data: 2003-01-26 10:11:07

Temat: Krwawia mi dziasla
Od: "Krzys" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj boli mnie i krwawi mi gorne dziaslo (dziąsło). Z tego co
pamietam, znaczy to, ze brakuje mi chyba jakiegos pierwiastka w organizmie.
Czy ktos mi moze przypomniec jakiego? No chyba, ze to cos innego, ale co?

Pozdrawiam...

--
Krzys

2. Data: 2003-01-26 13:53:27

Temat: Re: Krwawia mi dziasla
Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys <i...@w...pl> klik-klik:

Pierwszy raz do czegos, byc moze, przydal sie cholewny spam:
"Witamina C
Szkorbut, krwawiące dziąsła, obrzęk i bóle stawów, powolne gojenie ran i
złamań, krwotoki z nosa, próchnica zębów, brak apetytu, anemia, kłopoty z
układem trawiennym, łysienie. "
Ale powiem Ci, ze jesli krwawi Ci tak z dnia na dzien, to ja bym jednak sie
zastanowila... Boli Cie. Moze cos sie tam porobilo, chm?
A jesli masz jakies jeszcze inne dolegliwosci opisane, to pewnie i cos sie
porobilo i brak Ci witaminy ;(
Mam nadzieje, ze szybko Ci przejdzie.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
The higher that you climb the longer you fall. [Oasis]

3. Data: 2003-01-26 14:32:32

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnoscia to nie jest brak witaminy C.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2003-01-26 14:32:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzys" <i...@w...pl> wrote in message news:b10c4o$b5e$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Od wczoraj boli mnie i krwawi mi gorne dziaslo (dziąsło). Z tego co
> pamietam, znaczy to, ze brakuje mi chyba jakiegos pierwiastka w organizmie.
> Czy ktos mi moze przypomniec jakiego? No chyba, ze to cos innego, ale co?

a co to znaczy gorne dziaslo?? przy jednym zebie? przy wszystkich?
jak wygladaja dolne?
moze jest to lokalny stan zaplany bo np niedoczyszczasz tam stale
i wkoncu zrobil sie stan zapalany, bo moze uszkodziles cos szczoteczka, bo
moze masz tam ubytek ktory drazni dziaslo, bo moze to wyplenienie itp
jesli cale dzisala a nie ma zmian na dolnych to moze zle myjesz zeby
i ich u gory nie doczyszczasz. nie stawialabym na czynnik ogolnoustrojowy
bo to samo dzialo by ci sie z dolnymi a raczej na miejscowy, czyli
zaniedbanie higieniczne, kamien itp
iwon(k)a

5. Data: 2003-01-26 15:48:45

Od: "Krzys" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> [..] nie stawialabym na
> czynnik ogolnoustrojowy bo to samo dzialo by ci sie z dolnymi a
> raczej na miejscowy, czyli zaniedbanie higieniczne, kamien itp
> iwon(k)a

chyba masz racje. przy myciu zabkow zazwyczaj nie zwracalem uwagi na
dziasla, a przypomina mi sie, jak mamusia mi wpajala, ze dziasla tez trzeba
masowac szczoteczka (ze to ponoc poprawia krazenie i takie tam). tylko teraz
jak probuje myc "dokladniej" to jeszcze bardziej draznie dziasla. ale mam
nadzieje, ze sie jakos z tym uporam... :)

dziekuje wszystkim za odpowiedz i pozdrawiam!

--
Krzys

6. Data: 2003-01-26 20:37:40

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 26 Jan 2003 11:11:07 +0100, Krzys <b10c4o$b5e$1@julia.coi.pw.edu.pl>
napisał/a:

> Od wczoraj boli mnie i krwawi mi gorne dziaslo (dziąsło). Z tego co
> pamietam, znaczy to, ze brakuje mi chyba jakiegos pierwiastka w organizmie.
> Czy ktos mi moze przypomniec jakiego? No chyba, ze to cos innego, ale co?

Kup sobie w aptece żel Sachol i smaruj tym dziąsło.Szybko Ci się wygoi.
Ponadto zmień szczoteczkę do zębów na nową...Przydałaby Ci się także wit.C.

--
Pozdrawiam;
Kaja

7. Data: 2003-01-27 10:04:19

Temat: Odp: Krwawia mi dziasla
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzys <i...@w...pl>
> Od wczoraj boli mnie i krwawi mi gorne dziaslo (dziąsło). Z tego co
> pamietam, znaczy to, ze brakuje mi chyba jakiegos pierwiastka w
organizmie.

Najpierw trzeba pójść do stomatologa, a jeśli ten powie, że nie ma jakiegoś
stanu zapalnego, to prawdopodobnie jest to brak wit.C. Lepiej jednak łykać
rutinoscorbin, bo oprócz wit.C zawiera rutynę, która uszczelnia małe
naczynka krwionośne i zapobiega właśnie krwiawieniom dziąseł, czy siniakom.
Kasia

8. Data: 2003-01-27 19:31:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003, mysza wrote:

> Najpierw trzeba pójść do stomatologa, a jeśli ten powie, że nie ma jakiegoś
> stanu zapalnego

z dodatkiem kamienia nazebnego np.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

ZAPROSZENIE dla przedst. ochrony zdrowia
testy alergiczne-pokarmowe
Oczyszczanie organizmu
POSTEPUJACY zanik miesni
Co mi jest???