Książka kucharska

1. Data: 2003-02-11 09:45:09

Temat: Książka kucharska
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy moglibyście mi polecić naprawdę dobrą książkę kucharską. Mam w domu jedną,
ale z czasów , kiedy byłam nastolatką - jest całkiem porządna, tylko nie
wszystko w niej można znaleźć. Widziałam w księgarniach ostatnio dwie pozycje,
chyba "Kuchnia Polska" różnych wydawnictw. Trudno się zdecydować...z moim
doświadczeniem. Pozdrawiam serdecznie.

Milena

1. Data: 2003-02-11 11:43:11

Temat: Odp: Książka kucharska
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam zdecydowanie stara poczciwa Kuchnie polska! Te cegle, co miala ze
trzydziesci kilka wydan. Ja mam wydanie z poczatku lat dziewiedziesiatych,
nie pamietam wydawcy, ale pewnie ktos inny na grupie bedzie wiedzial. Moje
wydanie to cudny przedruk z glebokich lat siedemdziesiatych, na zdjeciach
piekna zastawa kamionkowa albo malowana w niebieskie kwiaty, przepisy na
kanapki, wsrod skladnikow ceres i inne specjaly. A mieso zawsze kaza okrawac
z tluszczu, co tez jest znakiem czasu. Pewnie juz tego reliktu nie kupisz,
bedzie jakies wydanie unowoczesnione, chyba nawet ma granatowa okladke, bo
moja siostra dostala takie w prezencie slubnym dwa lata temu.

A teraz dlaczego polecam, bo nie ze wzgledu na wartosci muzealne:
znajdziesz tam kazdy przepis potrzebny na codzien, wszytsko opisane krok po
kroku. Uczylam sie z tej ksiegi jak zasmazac kapuste, jak zrobic gulasz czy
pieczen. Sa przepisy na miesa, ciasta i salatki, sa przyklady diet, rozne
tabelki wartosci kalorycznych itd. Naprawde warto miec te ksiazke pod reka.

Serdecznie pozdrawiam i zycze kulinarnych sukcesow :)))
Dorota

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-02-11 18:20:46

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozycje,
> chyba "Kuchnia Polska" różnych wydawnictw. Trudno się zdecydować...z

Ja polecam "Kuchnie polską" Ridest Digest
pozdr.Alex

1. Data: 2003-02-12 07:59:43

Temat: Re: Książka kucharska
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam "Kuchnie polską" Ridest Digest
> pozdr.Alex

Bardzo dziękuję Wam za rady. Mam nadzieję, że już wkrótce rozwinę swoje uśpione
talenty kulinarne :). Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-02-13 17:19:52

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

11 Feb 2003 10:45:09 +0100, m...@p...onet.pl napisala:

> [...]
>chyba "Kuchnia Polska" różnych wydawnictw. Trudno się zdecydować...z moim

Ja polecam.

Nie do dostania: Kuchnia polska - nauka gotowania /Marek Łebkowski -
wyd. TenTen/

(jakby ktoś gdzieś, to ja bardzo chętnie odkupię...)

Do dostania: Kuchnia polska - najlepsze przepisy /Marek Łebkowski -
wyd. ? chyba Pruszyński)

hmmm

Ksiazka o herbatach
(OT) progr."OutCook" pyt. do uzytkowników
Pomocy ! - chodza za mna fladerki
shoarme
Czy znacie jakis dobry przepis na ślimaki ???