Czy znacie jakis dobry przepis na ślimaki ???

1. Data: 2003-02-11 06:49:36

Temat: Re: Czy znacie jakis dobry przepis na ślimaki ???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Feb 2003 08:17:44 +0100, v...@w...pl wrote:

>Od dawna chcialbym zaeksperymentowac i kupic troszke ?limakow.Jednak nigdzie
>nie moge znalezc jakiegokolwiek przepisu.Posze wiec o pomoc,bo juz nie moge sie
>doczekac. Pozdrawiam.

przepis jest prosty, ale potrzebne sa zywe slimaki - dac im sie
najesc i wywiezc je do lasu na wolnosc. ale lepiej poczekaj, az
sie zrobi cieplej

Front Ochrony i Obrony Sledzi i Innej Wszelkiej Dziczyzny zyje i
sie ma dobrze

Che Pierz

p.s. pewnie Cie wysla do archiwum....
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-11 07:17:44

Temat: Czy znacie jakis dobry przepis na ślimaki ???
Od: v...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Od dawna chcialbym zaeksperymentowac i kupic troszke ślimakow.Jednak nigdzie

1. Data: 2003-02-11 11:01:02

Od: "JK" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nigdzie
> nie moge znalezc jakiegokolwiek przepisu.Posze wiec o pomoc,bo juz nie

Lepiej daj sobie spokuj z tymi slimakami..... nic od nich nie wyciagniesz,
ja juz probowalem kilka razy,
slimaki na tej grupie to jakis temat tabu .....

pozdr.
JK

1. Data: 2003-02-11 12:46:53

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż lubi po burgundzku, ale kupuje gotowe mrożone - ja próbowałam, ale
zachwytu nie wzbudziły.
Zdaje się, że one mają taką masę wsaczoną do muszelki:
masło
sól
piepsz
bazylia (co do pszyprawy nie mam pewności)

Najlepiej kup gotowe, to się chociaż dowiesz, czy ci smakują

Danka

1. Data: 2003-02-11 13:15:27

Od: "MeWash" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" napisał ...

> Mój mąż lubi po burgundzku, ale kupuje gotowe mrożone - ja próbowałam, ale
> zachwytu nie wzbudziły.

Potrzebowałem kiedyś muszelki po winniczkach dla moich
ryb (neolamprologus ocellatus - muszlowiec wielkooki) i
kupiłem takie opakowanie (12 szt kaliber 10). Mówiąc
szczerze żadna rewelacja. Taka sobie zakąska do piwka.
Żeby się najeść trzeba by kupić z 10 opakowań. Może
świeże winniczki z cebulką i jajkiem były by jakąś potrawą.
A może gdzieś można dostać marynowane?

--
serdecznie pozdrawiam ..MeWash..
---------- GG# 596253 ----------

1. Data: 2003-02-11 13:37:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Feb 2003 12:01:02 +0100, "JK" <j...@o...pl> wrote:

> [...]
>ja juz probowalem kilka razy,
>slimaki na tej grupie to jakis temat tabu .....

no tabu to nie, ale Front leb uniesie...znaczy juz uniosl ;))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-11 18:37:55

Temat: Odp: Czy znacie jakis dobry przepis na ślimaki ???
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
nigdzie
> nie moge znalezc jakiegokolwiek przepisu.Posze wiec o pomoc,bo juz nie
A "Świat według Garpa" czytałeś?
pozdr.Alex

1. Data: 2003-02-11 20:11:05

Od: "skie" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie mozna kupic dobre slimaki? Jak to pakuja? Puszki? Mrozone?

Podudzia kurczece w sosie pieczarkowym
ciasto jogurtowe (długie)
Turystyczne potrawy z grzybów (długie)
polewa czekoladowa